Skip to main content
فهرست مقالات

صدور موفقیت آمیز خدمات/ بخش هفدهم

(4 صفحه - از 20 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،صادرات ،خدمات ،صدور موفقیت‌آمیز خدمات ،صدور ،مراسم ،مراسم شریک‌یابی ،جمع‌آوری آمار صدور خدمات ،مورد برنامه‌ریزی مراسم شریک‌یابی موفقیت‌آمیز ،شریک ،جمع‌آوری اطلاعات ،بازار ،تجاری ،صدور خدمات ،آمار ،ارایه ،برنامه ،شرکت‌کنندگان ،مبادله اطلاعات ،شرکت‌های خدماتی ،برگزاری مراسم شریک‌یابی ،ساختار مراسم شریک‌یابی ،اطلاعات تجارت خدمات ،حرفه‌ای ،جور ،مرحله ،شیوه ،مراسم شریک‌یابی با ارایه ،صادرکنندگان خدمات ،اعضای مطبوعات تجاری بین‌المللی

خلاصه ماشینی:

"صدور موفقیت‌آمیز خدمات بخش هفدهم در شماره‌های پیشین مطالبی راجع به نحوه صدور خدمات توسط شرکت‌های کوچک در کشورهای در حال توسعه، اهمیت صدور خدمات برای شرکت‌های خدماتی کوچک،روش‌های صدور خدمات،چرخه عمر کالاهای خدماتی،موانع‌ رودرروی صادرکنندگان خدمات،ایجاد رضایت در مشتری،آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت و موسسه‌های وابسته‌ به آن،ایجاد اعتبار برای شرکت،در نظر گرفتن فرهنگ وآداب و رسوم رایج در یک بازار جدید خارجی،برقراری ارتباط و حفظ آن،استفاده از تبلیغات و معرفی توانمندی‌های شرکت،استفاده از مشتریان معتبر و مشهور به عنوان مرجع معرفی، حضور در شبکه‌های ملی و جهانی،ایجاد کمیته‌های صادراتی و... این مرحله احتمالا شامل موارد زیر خواهد بود: درخواست اولیه برای اطلاعات استاندارد،پیگیری‌ کارها با شرکت‌ها و تنظیم و آماده کردن مطالب‌ ارایه شده. شکل‌دهی انتظارات‌ شرکت‌کنندگان از طریق ارتباطات پیش از مراسم، مانند"آگاهی‌"از انواع گوناگون شیوه‌های توسعه‌ تجاری مشترک که ممکن است آنها آنرا به عنوان‌ مرحله نخست فرآیند شریک‌یابی در نطر بگیرند، مانند: تنظیم قراردادهای فرعی با طرف دیگر در مورد کارهای موجود؛ عرضه خدمات تکمیلی به مشتریان‌ یکدیگر؛ عرضه مشترک خدمات به مشتریان‌ موجود؛ شرکت در مناقصه یک پروژه به صورت‌ مشترک. این کار با مبادله اطلاعات پیش از مراسم انجام‌ حاشیه شماره 24 چند نکته مهم در مورد برنامه‌ریزی مراسم شریک‌یابی موفقیت‌آمیز با اتحادیه(های)هم‌پیمان خود در بازار(های)خارجی موردنظرتان هماهنگی کنید تا در برابر شرکت‌های خارجی از اعتبار بیشتری برخوردار شوید. همانطور که اطلاعات مربوط به عملکرد صادرکنندگان خدمات خودتان را گسترش‌ می‌دهید،می‌توانید از طریق مطبوعات،آنهم‌ به‌طور هدفمند،اطلاع‌رسانی کنید،به نحوی که‌ شرکت‌های شما(علاوه بر مطبوعات داخلی)در مطبوعات تجاری بین‌المللی نیز شناخته شوند. معرفی عرضه‌کنندگان داخلی به‌ سرمایه‌گذاران خارجی اگر سرمایه‌گذاران خارجی از خدمات‌ شرکت‌های خدماتی داخلی راضی باشند،درواقع‌ حاشیه شماره 25 بهبود آمار مربوط به خدمات 1-اتخاذ مقوله‌های بازبین شده خدمات مربوط به صندوق بین‌المللی پول برای گزارشدهی تجاری."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.