Skip to main content
فهرست مقالات

صدور موفقیت آمیز خدمات: شبکه سازی موفقیت آمیز (بخش ششم)

(3 صفحه - از 24 تا 26)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،شبکه ،شبکه‌سازی ،کارکنان ،شبکه‌سازی موفقیت‌آمیز ،صدور موفقیت‌آمیز خدمات ،موفقیت‌آمیز ،توسعه مهارت شبکه‌سازی کارکنان ،مراسم ،کار شبکه‌سازی با ملاقات افراد ،شبکه‌سازی در بازار هدف ،هدف‌های اصلی شبکه‌سازی تشویق اشخاصی ،تماس ،بازار هدف ،تجارت خدمات و شرکت‌های خدماتی ،اجتماعی ،مهارت کارکنان ،شبکه اطلاعاتی و تماس ،کارکنان در بازار خارجی ،بازارهای صادراتی اطلاعات ،ایجاد اتباط شخصی برخوردار ،جدول بررسی استراتژی‌های شبکه‌سازی ،اصول صدور خدمات ،وقت ملاقات ،رهبانیت شبکه‌سازی ،کار ،کارکنان ممکن ،گسترش ،حضور در مراسم اجتماعی ،اصلی

خلاصه ماشینی:

"میل دارید در کدام سازمان یا در کدام مراسم‌ حضور داشته باشید؟ به چه نوع منابع مرجع نیاز دارید،و کجا یا چگونه می‌توانید آنها را ملاقات کنید؟ چه کسانی می‌توانند روی مشتریان بالقوه تاثیر بگذارند،به نحوی که شما را انتخاب کنند،و چگونه‌ می‌توانید آنها را ملاقات کنید؟ طرفداران و حامیان شما-که بتوانند شما را به‌ دیگران معرفی کنند-چه کسانی هستند؟ موثرترین شیوه ایجاد تماس‌های بین المللی‌ حضور در مراسم و رویدادهایی است که افراد در آنجا گردهم می‌آیند که با یکدیگر منافع و علایق‌ مشترک دارند. از آنجا که این کارکنان در بازار خارجی به‌ نمایندگی از طرف شما فعالیت می‌کنند،مدیریت رده‌ بالای شرکت باید به آنها تفهیم کند که شبکه‌سازی‌ درست مانند یک خیابان دو طرفه است. این نوع کارکنان ممکن‌ است بسیار محبوب باشند و دعوتنامه‌های بسیاری را برای حضور در مراسم اجتماعی دریافت کنند،به‌ همین خاطر این افراد برای استراتیژی شبکه‌سازی‌ شما می‌توانند ارزش زیادی داشته باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.