Skip to main content
فهرست مقالات

طراحی موفقیت و تجربه در هنگ کنگ

(1 صفحه - از 17 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : طراحی، صنایع، طراحی موفقیت و تجربه، خدمات طراحی شرکت آی‌بی‌ام، تجربه در هنگ‌کنگ، کیفیت، شرکت آی‌بی‌ام، خلاقیت، هفته طراحی تجاری در سال، چین

خلاصه ماشینی:

"آقای گرین‌ گفت:باتوجه به اینکه زنجیره ارزش کالا از مرحله تولید تا کالای قابل عرضه به بازار و بعد به بخش فروش پیشرفتی تدریجی است، شرکت آی بی ام در زمینه ارزش زنجیره‌ای‌ برای دستیابی به سطوح‌"تجربه‌"و"تغییر" (به تصویر صفحه مراجعه شود) برند هر شرکت بیانگر نوع‌ عملکرد،عقاید و دیدگاه آن به‌ مشتریان است و در آن زمان، شرکت آی بی ام به‌عنوان شرکتی‌ از هم گسیخته،بدون هویت و یکپارچگی محسوب می‌شد. وی می‌گوید:باتوجه به اینکه شرکت‌ شانگهای تنگ در هنگ کنگ واقع است و برند ما نیز کاملا هنگ‌کنگی است،بسیاری‌ از مردم هنوز به برند شرکت به‌عنوان برندی‌ خارجی نگاه می‌کنند و این مساله باعث بروز مشکلاتی در عرضه محصولات در بازار محلی هنگ کنگ شده است. آقای داد می‌گوید:شما وقتی به‌ فروشگاهی برای خرید می‌روید،فضا و خدماتی که به شما ارایه می‌شود،اینست که‌ مشتریان آن را تجربه کرده و لذت می‌برند و اقلامی هم که آنها می‌خرند تنها سوغاتی‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.