خلاصه ماشینی:
"قاضی "لدی"معتقد بود که این قضیه یک مورد قابل بحث برای"استفاده از نام غیر" میباشد و خواهان هم مطابق قانون حق ویژه و خاصی دارد.
باتوجه به نتایج نمونهگیری فوق الذکر، قاضی"ویت فورد" (Whit ford) راهبردهای زیر را مطرح نمود: الف)افرادی که جهت مصاحبه انتخاب میشوند،باید نماینده بخش مربوطه در اجتماع باشند، ب)حجم نمونه باید از نظر آماری معنی دار و قابلتوجه باشد، پ)نمونهگیری و تحقیق باید منصفانه انجام شود، ت)تمامی نمونهگیریها و تحقیقات انجام شده باید بهطور کامل اعلام شود، ث)تمامی پاسخهای داده شده باید اعلام شود و برای دفاع در دسترس قرار داده شود، ج)هیچگونه سوال تلقینی یا پرسش محصولات معینی که در مکانهای خاصی تولید میشوند نیز تحت حمایت"قوانین شورای اروپا"هستند.
این موضوع در شمارههای آتی بهطور کامل مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت،اما لازم است در اینجا یادآور شویم که مشخص شده است دادگاهها تمایل دارند مطابق بخش(3)10 "قانون ثبت علایم تجاری"در اینگونه موارد اجازه اقامه دعوی برای مصادیق"استفاده از نام غیر"و"سوءاستفاده از علامت تجاری" را بدهند."