خلاصه ماشینی:
"3-تنوع کالاهای مذکور بیانگر این حقیقت است که هر کدام از تولیدات ایرانی که از شرایط و استانداردهای قابلقبول اروپایی برخوردار باشند،مشکلی برای ورود به بازار انگلیس ندارد،این امر،باید انگیزه کافی برای تولیدکنندگان کشورمان،توجه آنان به نیازهای این بازار و ضوابط حاکم بر آن و نیز بسیج امکانات برای تولید بهتر و بیشتر محصولات صنعتی بوجود آورد.
4-اهمیت راهیابی و افزایش حضور تولیدات صنعتی ایران به بازار بریتانیا از آن جهت است که این کشور به دلایل مختلف تاریخی-فرهنگی و مرکزیتی که برای ارایه و مرکزیتی که برای ارایه خدمات پولی-مالی و بیمهای یافته(دومین پس از وال استریت)،محل حضور و فعالیت اغلب شرکتهای صنعتی و توزیعکننده در جهان است و لذا صادرکننده ایرانی میتواند نه تنها از بازار 60 میلیونی بریتانیا بهره گیرد بلکه از آن بهعنوان مکانی قابل اعتنا برای معرفی تولیدات خود به سایر بازارهای بینالمللی نیز استفاده کند."