Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار اتاق

(21 صفحه - از 68 تا 88)

کلید واژه های ماشینی : صادرات، صنایع، اتاق بازرگانی، ایران، رییس اتاق بازرگانی، رییس اتاق بازرگانی و صنایع، اتاق بازرگانی ایران، اتاق ایران، اتاق بازرگانی و صنایع، گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی ایران، استان، اقتصادی، کشاورزی، رییس اتاق بازرگانی ایران، هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، تجاری، معاون اتاق در امور بین‌الملل، گزارش روابط‌عمومی اتاق ایران، جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران، رییس اتاق ایران، شورای بازرگانی ایران و هلند، توسعه، هلند، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران، علینقی خاموشی رییس اتاق بازرگانی، رییس سازمان بازرگانی استان، تولید، صنعتی، دیدار رییس اتاق ایران، صنایع و معادن ایران

خلاصه ماشینی: "به گزارش روابط عمومی اتاق‌ ایران،براساس تفاهمنامه منعقده‌ میان دو سازمان مذکور؛باتوجه به وظایف ملی سازمان پژوهش‌ها که‌ در راستای توسعه فناوری و نیز فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای‌ خوداتکایی کشور است و نظر به وظایف اتاق که در جهت توسعه‌ اقتصادی کشور و از طریق ایجاد تسهیلات لازم تجاری در کشور با کشورهای دیگر می‌باشد،به موجب این تفاهمنامه سازمان پژوهش‌های‌ علمی و صنعتی ایران با استفاده از امکانات تحقیقاتی و تخصصی خود به اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران خدمات فنی و تحقیقاتی ارایه می‌کند تا بخش خصوصی بتواند با بهره گرفتن از چنین امکاناتی نسبت به ارتقای فعالیت‌های خود در جهت توسعه‌ همکاری با سایر کشورها اقدام کند. به گزارش روابط عمومی اتاق ایران،سید شمس الدین خارقانی‌ معاون امور بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با مدیر اجرایی شورای‌ بین‌المللی صنایع سوئد با شاره به روند اخیر خصوصی‌سازی در کشور 2lاعلام کرد:ما با ایجاد یک شرکت هلدینگ اجازه ثبت و ورود بخش‌ خصوصی را برای مشارکت در پروژه‌های بزرگ دولتی فراهم می‌کنیم‌ و با نهادینه کردن شرکت‌های هلدینگ تامین کنندگان و سرمایه‌گذاران در این امر مورد استقبال قرار می‌گیرند و در حال حاضر ایجاد اینگونه شرکت‌ها مهم‌ترین برنامه است که اتاق در دستور کار خود دارد. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران،سید شمس الدین‌ خارقانی معاون اتاق در امور بین‌الملل در این دیدار با اشاره به‌ فعالیت‌های ایران برای افزایش روابط اقتصادی دو کشور و روند خصوصی‌سازی در ایران گفت:در حال حاضر دو کشور مجال خوبی‌ برای سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اند و به جای تمرکز بر مبادلات‌ تجاری حول محور نفت می‌توان با برپایی نمایشگاه‌های مختلف‌ 2lزمینه‌های همکاری را تقویت کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.