خلاصه ماشینی:
"اما باید این نکته اساسی را در نظر داشت که گاه علامت توصیفی معنای ثانویهای در جریان استفاده تحصیل میکند و بهنحوی توسط مصرفکنندگان به رسمیت شناخته میشود که میتواند کالایی را که روی آن نصب شده از سایر کالاها متمایز کند و ارتباط آن محصول را با منبع تجاری خاصی نشان دهد.
در رابطه با تعریف علامت متمایزکننده که قبلا ذکر شد،آزمایشی که باید اعمال شود این است که مصرفکننده با دیدن علامت آن را بهعنوان راهنمای محصول میشناسد یا اینکه صرفا خصایص کالا را براساس آن میشناسد.
از جمله این علایم،علامتی است که بهعلت سادگی یا ویژگی توصیفی محض نمیتواند توجه مصرفکننده را به عنوان علامتی که اشاره به مبدا محصول دارد،جلب کند یا یک علامت نسبتا طولانی تبلیغاتی که حتی اگر روی بستهبندی کالا استفاده شود درک اینکه اشاره به مبدا محصول دارد،بسیار دشوار خواهد بود."