Skip to main content
فهرست مقالات

مقاله وارده (هفت راه ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری)

مترجم:

(2 صفحه - از 13 تا 14)

کلید واژه های ماشینی : نام تجاری، مشتریان از طریق نام، علایق، ارتباط، محصولاتی، گروه‌های مشتریان همبستگی‌های بیشتری نشان، کلید طلایی برقراری ارتباط، مشترک، راه ارتباط با مشتریان، وزارت صنایع و معادن، نقاط مشترک، زندگی، شیوه زندگی، شناسایی زمینه‌های مشترک میان مشتریان، مردم، به‌سوی نام‌های تجاری، امور صادرات وزارت صنایع، زمینه‌های صدور خدمات فنی، کلید طلایی، ارتباط با مشتری، نام تجاری به برجسته‌سازی ترجیحات، برقراری ارتباط، علایق و منافع مشترک، الگوهای مشابهی در شیوه زندگی، خلق نام تجاری، مردم با نام تجاری، بررسی زمینه‌های صدور خدمات، مردم و نام تجاری، مشتریان هدف، برقراری ارتباطی موثر

خلاصه ماشینی: "مثلا افرادی که در جهت حفظ محیطزیست و حیات‌وحش‌ فعالیت می‌کنند به سرعت جذب نام‌های‌ تجاری می‌شوند که فعالیت‌های مشابهی‌ دارند آنها به سرعت به سوی نام‌های تجاری‌ در صنعت خودروسازی گرایش می‌یابند که‌ به تولید و گسترش خودروهای الکتریکی‌ می‌پردازند،نمونه دیگر افرادی هستند که از طرفداران کاهش وابستگی به نفت و سوخت‌های فسیلی به‌شمار می‌روند،آنها تمایل به خرید وسایط نقلیه‌ای دارند که به‌ سوخت فسیلی نیاز نداشته باشد،حتی اگر مجبور شوند هزینه بیشتری بپردازند (محصولاتی که به محیطزیست آسیب‌ نمی‌رسانند)این کلید طلایی از اهمیت‌ دوچندانی برخوردار است و نباید از توجه به‌ آن غفلت نمود زیرا همانطور که گفته شد مشتریان هدف حتی حاضرند قیمت‌های‌ بالاتری بپردازند اما کالا و خدمات مورد علاقه‌شان را که برای آرمان‌های آنها ارزش‌ قایل است را خریداری نمایند. ) وجود الگوهای مشابه در شیوه و سبک‌ زندگی می‌تواند نقاط مشترک فراوانی بین‌ مردم و حتی بین افراد و نام‌های تجاری، ایجاد کرده و سبب نزدیکی آنها شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.