خلاصه ماشینی:
"مثلا افرادی که در جهت حفظ محیطزیست و حیاتوحش فعالیت میکنند به سرعت جذب نامهای تجاری میشوند که فعالیتهای مشابهی دارند آنها به سرعت به سوی نامهای تجاری در صنعت خودروسازی گرایش مییابند که به تولید و گسترش خودروهای الکتریکی میپردازند،نمونه دیگر افرادی هستند که از طرفداران کاهش وابستگی به نفت و سوختهای فسیلی بهشمار میروند،آنها تمایل به خرید وسایط نقلیهای دارند که به سوخت فسیلی نیاز نداشته باشد،حتی اگر مجبور شوند هزینه بیشتری بپردازند (محصولاتی که به محیطزیست آسیب نمیرسانند)این کلید طلایی از اهمیت دوچندانی برخوردار است و نباید از توجه به آن غفلت نمود زیرا همانطور که گفته شد مشتریان هدف حتی حاضرند قیمتهای بالاتری بپردازند اما کالا و خدمات مورد علاقهشان را که برای آرمانهای آنها ارزش قایل است را خریداری نمایند.
) وجود الگوهای مشابه در شیوه و سبک زندگی میتواند نقاط مشترک فراوانی بین مردم و حتی بین افراد و نامهای تجاری، ایجاد کرده و سبب نزدیکی آنها شود."