خلاصه ماشینی:
"البته نباید این مساله را نادیده گرفت که برخی افراد،تلاش میکنند شیوه زندگی گروههای اجتماعی را نشان دهند که به آنها تعلق ندارند و آرزو دارند که نحوه زندگی آنها به آن صورت به نظر برسد،اما در کل این موضوع تاثیر چندانی بر نحوه خرید آنها و نامهای تجاری که با آنها ارتباط برقرار مینمایند،نمیگذارد.
):داشتن سرگرمیهای مشابه نیز میتواند افراد را به یکدیگر نزدیک و آنها را به سوی نام تجاری جلب کند که به سرگرمیهای موردنظر آنها علاقه نشان میدهد.
7-ترجیحات مشابه(غذا،نوشیدنی، نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخیر نماید.
زمانی که یک نام تجاری به برجستهسازی ترجیحات گروه هدف خود بپردازد مشتریان خود را به نام تجاری نزدیکتر احساس میکنند و این امر حتی میتواند موجب تحریک مشتریان بالقوه و بالفعل به خرید محصولات جدید یا مدلهای جدید محصولات قبلی آن نام تجاری گردد.
یک نام تجاری باید صورت انسانی خود را به نمایش بگذارد، کارهای درست انجام دهد و بهترینها را برای بهبود زندگی مشتریان خود پیشنهاد کند."