Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی زمینه های صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای حوزه خلیج فارس (آگهی)

(1 صفحه - از 14 تا 14)

خلاصه ماشینی:

"البته نباید این مساله را نادیده‌ گرفت که برخی افراد،تلاش می‌کنند شیوه‌ زندگی گروه‌های اجتماعی را نشان دهند که‌ به آن‌ها تعلق ندارند و آرزو دارند که نحوه‌ زندگی آنها به آن صورت به نظر برسد،اما در کل این موضوع تاثیر چندانی بر نحوه‌ خرید آنها و نام‌های تجاری که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌نمایند،نمی‌گذارد. ):داشتن‌ سرگرمی‌های مشابه نیز می‌تواند افراد را به‌ یکدیگر نزدیک و آنها را به سوی نام تجاری‌ جلب کند که به سرگرمی‌های موردنظر آنها علاقه نشان می‌دهد. 7-ترجیحات مشابه(غذا،نوشیدنی، نام تجاری باید قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخیر نماید. زمانی که یک نام تجاری به برجسته‌سازی‌ ترجیحات گروه هدف خود بپردازد مشتریان‌ خود را به نام تجاری نزدیک‌تر احساس‌ می‌کنند و این امر حتی می‌تواند موجب‌ تحریک مشتریان بالقوه و بالفعل به خرید محصولات جدید یا مدل‌های جدید محصولات قبلی آن نام تجاری گردد. یک نام تجاری‌ باید صورت انسانی خود را به نمایش بگذارد، کارهای درست انجام دهد و بهترین‌ها را برای بهبود زندگی مشتریان خود پیشنهاد کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.