Skip to main content
فهرست مقالات

صدور موفقیت آمیز خدمات (بخش دهم)

(6 صفحه - از 20 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، مشتری، خدمات، بازار، توسعه صادراتی، توسعه، توسعه بازارهای صادراتی، فرهنگی، مشتریان، آمادگی صادراتی شرکت‌های خدماتی

خلاصه ماشینی:

"پشتیبانی مالی آیا مدیران ارشد شرکت شما برای یافتن منابع‌ مالی کافی برای پشتیبانی از برنامهء صادراتی شما احساس مسوولیت و تعهد می‌کنند؟آیا اضافه‌ برداشت(OVERDRAFT)یا اعتبار شما قابل‌ حاشیه شماره 9 آیا برای صادرات آمادگی دارید؟ آگاهی از وضعیت رقابتی چه نوع خدمتی ارایه می‌دهید؟چه چیز آن برای مشتری جالب است؟ نحوهء انتخاب خدمات شما توسط مشتری چگونه است؟آیا در بازار خارجی نیز شیوهء مشابهی انجام‌ می‌شود؟ دلیل موفقیت شما در بازار داخلی چیست؟ رقبای شما در بازار خارجی کدامند؟ آگاهی از طرح‌های بازاریابی چرا این بازار خارجی را انتخاب کردید؟ برنامه‌های شما برای این بازار چیست؟ فکر می‌کنید چه مدت طول می‌کشد تا به سود برسید؟ چه امکاناتی را به توسعه بازار اختصاص خواهید داد؟ چگونه در بازار داخلی،خدمات خود را عرضه می‌کنید؟ استراتژی اصلی شما برای توسعه یک بازار جدید چیست؟ آگاهی از انتظارات با انجام دادوستد در بازار موردنظر با چه کسانی صحبت کرده‌اید؟ انتظار دارید چه پیش بیاید؟و چرا؟ آیا انتظار دارید پیمان‌های استراتژیک را گسترش دهید؟چگونه؟ چه نوع محدودیت‌های قانونی/کنترلی تجارت شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد؟ انتظار دارید که چگونه پول دریافت کنید؟ با سیاست‌"از محلی خرید کنید"و حساسیت‌های مربوطه چگونه برخورد خواهید کرد؟ آگاهی از نحوهء پیگیری برای پیگیری استعلام‌ها و تماس‌ها چه برنامه‌هایی دارید؟ اگر موفق می‌شدید،چگونه قضاوت می‌کردید؟ اگر موفق شوید،بعد چی؟ آگاهی از بازاریابی و تبلیغات فروش خدمات خود را در چه مدت می‌توانید تشریح کنید: 10 ثانیه؟یک دقیقه؟5 دقیقه؟ برای افزایش آگاهی مشتری خو از شرکتتان از چه کلماتی استفاده می‌کنید؟ آگاهی از نحوهء تضمین موفقیت از معامله با طرف‌های استراتژیک چه تجربه‌ای کسب کرده‌اید؟ معیار کیفیت خدمات شما چیست؟ چه نوع ضمانتنامه‌هایی ارایه می‌کنید؟ چه چیزهایی ممکن است مشتریان را از خرید خدمات شما منصرف کند و شما چگونه با این مسایل‌ برخورد خواهید کرد؟ حاشیه شماره 10 برگه بررسی:ارزیابی امکانات وضعیت شرکت خود را در رابطه با موارد زیر بررسی کنید و سپس اولویت‌های شرکتتان را برای‌ توسعه امکانات بیشتر علامت بگذارید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.