Skip to main content
فهرست مقالات

سرآغاز

نویسنده:

(6 صفحه - از 7 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : رسانه، نسبت سکولاریسم و رسانهء تلویزیون، سکولار، ارتباطات، سرآغاز، اندیشمندان حوزهء رسانه و ارتباطات، اندیشه‌های سکولار در نظریات ارتباطات، رسانهء تلویزیون و سکولاریسم، بررسی نسبت سکولاریسم، مدد اندیشمندان حوزهء رسانه، حوزهء مباحث نظری رسانه، نفوذ اندیشه‌های سکولار در رسانه، هنری، نفوذ اندیشه‌های سکولار در نظریات، نظریات ارتباطات و رسانه، نفوذ سکولاریسم در عناصر بیانی، همایش رسانه و سکولاریسم، ارتباطات و نظریه‌های رسانه، برنامه‌های رسانهء تلویزیون، سازمان رسانه، رسانهء تلویزیون مطرح، عناصر بیانی تلویزیون، اسلامی، نسبت سکولاریسم و تلویزیون، نظری، رسانهء فراگیر، رسانهء تلویزیون مورد توجه، تلویزیون و نحوهء نفوذ سکولاریسم، شناخت، حوزهء رسانه و ابعاد

خلاصه ماشینی: "بعد سازمانی سازمان رسانه‌ای از دیگر ابعادی است که باید در بررسی نسبت سکولاریسم و رسانهء تلویزیون مورد توجه قرار گیرد؛چرا که سازمان رسانه در بسیاری از موارد،مانند تعیین‌ اهداف و سیاست‌ها،مدیریت پیام،ارزیابی و کنترل راهبردها و برنامه‌ها و مدیریت منابع‌ انسانی،تصمیم‌گیرنده و دخیل است و احتمال وجود نگرش‌های سکولار در هریک از این‌ حیطه‌ها و وظایفی که سازمان رسانه متولی آن است،می‌تواند مسیر برنامه‌های رسانهء تلویزیون را که در مواجهه با مخاطبان است،به انحراف بکشاند. در بررسی نسبت سکولاریسم و رسانهء تلویزیون،از جهات دیگری نیز می‌توان وارد این‌ بحث شد که امیدواریم به مدد اندیشمندان حوزهء رسانه،بدانها دست یابیم و شاهد آثار پژوهشی‌ راهگشایی در این زمینه باشیم،بی‌شک همایش نخست،تنها سرآغازی بود بر راهی که بایست‌ با همت همگی پژوهشگران و مسئولین امر و بادقت و حساسیت تا انتها طی کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.