Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به نوشته ها

نویسنده:

(2 صفحه - از 4 تا 5)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، مدیران، کارآفرینان، مدیریت اطلاعات، سرقت اطلاعات، اطلاعات مشتریان شرکت به سرقت، مدیریت، میثاق مدیران، صنعت، تقدیم

خلاصه ماشینی:

"مطالعه مطلب مختصر ولی پر محتوای تام پتزینگر در این‌ خصوص خالی از لطف نیست بازارهای فیزیکی شامل سه عنصر اصلی فروشندگان،خریداران‌ و مکان خرید و فروش هستند اما بازارهای مجازی شامل چه‌ عناصری هستند و تفاوت آن با بازارهای فیزیکی در چیست؟آیا بازارهای مجازی می‌توانند کسب و کار را متحول کنند؟موفقیت‌ در بازارهای مجازی چگونه حاصل می‌شود؟آیا بازارهای مجازی‌ اقتصاد نوین ایجاد کرده‌اند؟ آیا بازارهای مجازی استراتژی شرکت‌ها و سازمان‌ها را نیز تغییر خواهند داد؟آیا این جمله جک ولش مدیر عامل دو دهه اخر قرن‌ بیستم جنرال الکتریک درست است که‌"همه شرکت‌های قدیمی یا جدید که فناوری را به اندازه نفس کشیدن مهم ندانند درواقع دارند آخرین نفس‌های خود را می‌کشند؟" آیا اینترنت واقعا توانسته هزینه تبادل داده‌ها برای همه کشورها یا بهتر بگوییم برای همه شرکت‌ها را به صفر برساند؟آیا بازارهای‌ اینترنتی با ایجاد گستره شبکه سودآورتر،نوآورتر و مقرون به صرفه‌تر آبان 1386 از قبل شده‌اند؟هزینه‌های معاملات نظیر جستجو،عقد قرار داد و همگانی در اقتصاد شبکه‌ای کاهش پیدا کرده است؟ آیا در اقتصاد مجازی،همکاری و تعامل یک ضرورت رقابتی است؟ برای پاسخ به همه این پرسش‌ها دو مقاله‌"فضاهای موجود در بازار"و"کسب و کار شبکه‌ای‌"را مطالعه کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.