Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده مقالات

(2 صفحه - از 6 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، استخراج اطلاعات، اینترنت، قبال گردآوری اطلاعات رقابتی، مشتریان، ماری پارکر فولت، بازار، میز مطالعاتی رقبا و مشتریان، اقدام به گردآوری اطلاعات، مدیریت، مقاله، روش صحیح استخراج اطلاعات، ایجاد تعاملات اطلاعاتی، استفاده از اینترنت، سیستم‌های، سازمانی، مطالعه سازمان‌های صنعتی استفاده، مجازی، صنعتی، اطلاعات فعالیت‌های رقبا، ظهور، محیط مجازی بازار، سیستم‌های منطقی بایگانی اطلاعات، کسب و کار، فضاهای موجود در بازار، سازمان به اطلاعات، تغییر محیط فیزیکی بازار، سیستم‌های مملو از اطلاعات، بازار به محیط مجازی، تعاملات محتوایی و اطلاعاتی

خلاصه ماشینی: "چکیده مقالات 32 میز مطالعاتی رقبا و مشتریان (به تصویر صفحه مراجعه شود) این چک لیست،دربرگیرنده راهکارهایی برای افراد یا سازمان‌هایی است که خواهان یک رویکرد مدون و پیش‌نگرانه‌ در قبال گردآوری اطلاعات رقابتی هستند. 35 استفاده از اینترنت برای ایجاد تعاملات اطلاعاتی (به تصویر صفحه مراجعه شود) از بدو ظهور اینترنت،تعاملات کتبی افزایش یافته‌اند. 47 کسب و کار شبکه‌ای (به تصویر صفحه مراجعه شود) از آنجا که اینترنت هزینه تبادل داده‌ها را تقریبا به صفر رسانده‌ است،شرکت‌ها می‌توانند از طریق تعامل با یکدیگر،بر توانمندی‌ های محوری خود تمرکز کنند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) هرگز بر روی ناداشته‌ها حساب نکنید 18 هدف کتاب‌"هرگز بر روی ناداشته‌ها حساب نکنید"کمک به‌ شما برای آماده شدن در برابر موانع موجود و تدوین چارچوبی‌ است که در کاهش خطرات شما را یاری داده و فرآیند تصمیم‌گیری‌ را تسهیل کند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) دیدگاه:تام پتزینگر 38 تام پتزینگر،پیشگام استفاده از مدل بیوتکنولوژی برای مدیریت‌ است و شرکت‌های کارآفرین با بکار بستن روش های او،به‌ پیشگامانی جدید تبدیل می‌شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.