Skip to main content
فهرست مقالات

چک لیست مدیریت: میز مطالعاتی رقبا و مشتریان (گردآوری اطلاعات رقابتی)

مترجم:

(4 صفحه - از 30 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، گردآوری اطلاعات رقابتی، برنامهء گردآوری اطلاعات رقابتی، موفقیت‌های برنامهء گردآوری اطلاعات رقابتی، قبال گردآوری اطلاعات رقابتی، رقبا، هدف اصلی برنامهء گردآوری اطلاعات، مدیران، کارکنان، چک‌لیست مدیریت، برنامه‌های گردآوری اطلاعات رقابتی، منبع مهم گردآوری اطلاعات، اطلاعات فعالیت‌های رقبا، گردآوری اطلاعات رقابتی بایدها، میز مطالعاتی رقبا و مشتریان، سازمان، تجزیه و تحلیل اطلاعات، اطلاعات رقابتی دربارهء محیط کاری، گردآوری اطلاعات دربارهء رقبایشان، منابع اطلاعاتی، موفقیت، اقدام به گردآوری اطلاعات، برنامهء جامع گردآوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل، قبال اطلاعات رقابتی، اطلاعات تجزیه و تحلیل، اطلاعات با موفقیت استفاده، تحلیل اطلاعات رقابتی، ارزیابی، دست‌یابی به اطلاعات

خلاصه ماشینی: "مزایا اتخاذ یک رویکرد پیش‌نگرانه در قبال اطلاعات رقابتی: غافلگیر شدن از جانب رقبا را به حداقل می‌رساند; فرصت‌ها و تهدیدها را مشخص می‌سازد; اطلاعاتی دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها برای تدوین طرح‌ها و برنامه‌های شرکت‌های خود استفاده‌ کنید; به سازمان شما امکان می‌دهد تا از رقبا درس بگیرد; امکان ارزیابی دقیق‌تر از تأثیری که فعالیت شما می‌توانند بر رقبا داشته باشند،فراهم می‌آورد. میزان تعهد خود را مشخص کنید مهم‌ترین منبع مورد نیاز برای گردآوری اطلاعات رقابتی، مدت زمانی است که کارکنان شما،وقف این کار می‌کنند هر چند که شما باید برای دستیابی به این اطلاعات،هزینه‌های‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) (2). آیا مهم‌ترین منبع مورد نیاز برای گردآوری اطلاعات‌ رقابتی،مدت زمانی است که کارکنان شما،وقف‌ این کار می‌کنند هرچند که شما باید برای‌ دستیابی به این اطلاعات،هزینه‌های دیگری‌ همچون عزیمت و شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها،دستیابی به بانک‌های اطلاعاتی‌ الکترونیکی و آبونمان شدن در مجلات را نیز متقبل شوید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.