Skip to main content
فهرست مقالات

کسب و کار شبکه ای: دان تاپ اسکات

مترجم:

(4 صفحه - از 46 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : کسب و کار ،شبکه‌های کسب و کار ،خوزه ،مشتری نهایی ،شبکه‌های کسب ،جایگاه ارزشی ،رونالد خوزه ،محصولات و خدمات ،نقطهء ،تعیین مجدد جایگاه ،نهایی ،قرار دارند

خلاصه ماشینی:

"دیگر،استراتژی‌های موجود،شرکت‌ها را به‌ مثابهء یک نقطهء شروع برای ارزش‌آفرینی تلقی‌ نمی‌کنند بلکه آنها مشتریان را یک ارزش می‌دانند و به دنبال توسعهء بهره‌وری وبهینه‌سازی‌ سیستم‌های تحویل محصولات هستند. سیستم فعلی کسب کار شما،چه محصولات یا خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؟ از نظر مشتریان،محصولات یا خدمات شما،می‌توانند چه‌ جایگاه ارزشی را برای آنان به دنبال داشته باشند؟تنها موضوعات‌ برتر را که به ذهنتان خطور می‌کنند،فهرست کنید. از نظر مشتری نهایی،نقاط ضعف و قوت کلیدی جایگاه‌ ارزشی و محصولات و خدمات شما چه هستند؟چه کسانی و به چه طرقی،ارزش بیشتری را به مشتریان ارایه می‌کنند؟ نتیجه با بکارگیری شبکه‌های کسب و کار،موضوعاتی همچون‌ شراکت،کانال‌های توزیع،تجدید ساختار صنعتی و تعیین‌ مجدد جایگاه استراتژیک،ناگهان پیچیده‌تر از قبل شدند. آنها دیگر هیچ‌چیزی را که ممکن‌ است ارزشمند باشد،رد نمی‌کنند زیرا فن‌آوری این امکان را میسر ساخته که هرچیزی بتواند از طریق شبکه‌های کسب و کار به یک ارزش تبدیل شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.