Skip to main content
فهرست مقالات

موردکاوی: آقای رئیس فکر می کنم کسی اطلاعات مشتریانمان را به سرقت برده است

نویسنده:

مترجم:

(10 صفحه - از 67 تا 76)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، سرقت، مشتریان، اطلاعات مشتریان، سرقت اطلاعات، لاری، فلایتون، شرکت فلایتون الکترونیک، سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری مشتریان، مدیر

خلاصه ماشینی:

"com آقای رئیس فکر می‌کنم کسی اطلاعات مشتریانمان را به سرقت برده است شرکت فلایتون الکترونیک دریافته که امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتریان به خطر افتاده است و به همین‌ دلیل این شرکت با تصمیماتی دشوار دربارهء آنچه که‌ باید در آینده اتخاذ کند،مواجه شده است نویسنده:اریک مک نالتی مقدمه در این مقاله برت فلایتون مشکلی را که برای شرکتش پیش آمده‌ است مبنی بر اینکه کسی اطلاعات مشتریانشان را به سرقت برده، مطرح می‌کند و در خلال گزارش سه تن از کارشناسان نظرات‌ خود را در این‌باره ارائه می‌کنند. این در حالی بود که به‌ تازگی فلایتون پول و زمان زیادی را صرف روش‌های نوین‌ پرداخت از طریق‌ تجزیه و تحلیل معمول بانک یونیون سنچری در مورد کارت‌های اعتباری جعلی،نشان می‌داد که‌ 15 درصد خریدهای صورت گرفته از فروشگاه‌ های شرکت فلایتون به این صورت بوده‌اند-این‌ رقم یعنی استفادهء 1500 نفر یا 10000 حساب. او به لاری گفت:"سازمان اطلاعات و امنیت‌ گفته است که ما چه کارهای دیگری باید انجام دهیم؟" لاری توضیح داد:"نخست به ما گفته‌اند این موضوع را حتی‌المقدور مخفی نگاه داریم تا آنها بتوانند تصویری کامل از وضعیت به عمل آمده ترسیم کنند. سرگئی یافته‌ای تلخ‌تر را اعلام کرد-سیستمی که از آن به‌ عنوان سیستم بی‌سیم کنترل موجودی کالاها استفاده میشد از کار افتاده است و با توجه به اینکه این سیستم مستقیما از فروشگاه‌ ها به مرکز توزیع و از آنجا به عرضه‌کنندگان متصل است و نقش‌ بسزایی در کاهش حجم نگهداری کالاها در انبار،پر بودن‌ همیشگی قفسه‌ها در فروشگاه‌ها،کاهش هزینه‌ها و به حداقل‌ رساندن ضرر داشته است،احتمالا باعث درز اطلاعات داخلی‌ شرکت به بیرون شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.