Skip to main content
فهرست مقالات

ارنامنتالیست ها (2)

نویسنده:

(2 صفحه - از 16 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : گرافیک، تزئینات، طراحی گرافیک تبلیغاتی مد، طراحی، کری، طراحی مجموعه‌ای از آگهی‌های تبلیغاتی، پل اسمیت، مد، طراحی پل اسمیت، تغییر جایگاه تزئینات و چرخش

خلاصه ماشینی: "این پیشنهاد شامل طراحی مجموعه‌ای از آگهی‌های تبلیغاتی،بسته‌بندی محصولات و گرافیک محیطی فروشگاه‌های پل اسمیت با گرایش افراطی به نقش و تزئینات بود. یکی از دلایل‌ موفقیت بایبلی و پل اسمیت این بود که در فضای طراحی مد دهه نود که گرایش به رنگ‌های‌ آکروماتیک سیاه و نقره‌ای و خاکستری بسیار غالب بود طرح‌هایی با بافت‌های اکسپرسیو و بسیار رنگین و اغراق شده ارائه نمود که بسیار متفاوت بود و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. از دیگر دلایل موفقیت بایبلی در این پروژه،گرایش به تصویرسازی با رنگ‌های تخت و ساده بود که در تقابل با آگهی‌های متمایل به عکاسی مد در دهه نود قرار گرفت و شخصیتی منحصر بود، پیدا می‌کرد. بایبلی در مجموعه آثار گرافیکی که برای پل اسمیت طراحی کرده است به زبان گرافیکی ساده و متفاوتی در دنیای تبلیغات مد دست پیدا کرده و راه‌حل‌های تصویری جدیدی را ارائه نموده‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.