خلاصه ماشینی:
"هنرمندی که چنین کاری از او سر میزند،آن هم در تهرانی که فمینیست بازی در آن یکی از مدهای روشنفکری است،باید فحش خورش حسابی ملس باشد و این جور که من دیدم،خیلیها جملهها را جدا خواندند و تصاویر را جدا دیدند و اگر هم ترکیب متن و تصویر را دیدند فکر کردندای داد که به زن توهین کرد بهداد!
همین باعث میشد لذت دیدن،پیش از لذت خواندن اتفاق بیفتد و بعد لذت خواندن، خالی از تصویر خاص آن پوستر نباشد؛تصویر،حاکم میشد و متن در درجهء دوم اهمیت قرار میگرفت؛به عبارتی،همه چیز مجبورت میکرد اول به تصویر زل بزنی،چند لحظه فکر کنی، بعد زیرنویس را با حضور تصویر پوستر به عنوان اولین چیزی که باید به ذهنیت برسد بخوانی،بعد آزاد شوی که این ترکیب را قبول کنی یا نه؛و چنین بود که اغلب پوسترها در لحظهای شکل میگرفتند که داشتی از آن صفحهء صد در هفتاد میگذشتی و میرفتی به سمت صفحهء بعدی."