Skip to main content
فهرست مقالات

معلمان در شرایطی دشوار

مترجم:

(2 صفحه - از 742 تا 743)

کلید واژه های ماشینی : معلمان ،معلمان در شرایطی دشوار ،کوبا ،مدیر کل آموزش بین‌المللی یونسکو ،تدریس ،کودکان ،رواندا ،مدرسه‌ای ،جزوه‌ی ،آموزش ،یونسکو ،معلم مدرسه‌ای در کنیای رواندا ،شغلی ،مدرسه‌ی محل تدریس ،آموزگاران ،محله‌های ،آموزش معلمان در کوبا ،معاون مدیر کل آموزش ،معلمان در کشور کوبا ،آموزش کوبا و ترویج ،جنگ ،لورنا دیویس معلم ،معلمانی در موقعیت‌های دشوار ،پیشرفت ،زندگی ،سازمان ،دولت ،ترویج تبادل اطلاعات شغلی ،شغل معلمی ،موقعیت‌های بازآموزی و چشم‌اندازهای شغلی

خلاصه ماشینی:

"این خانم معلم با نگرانی ابراز می‌دارد«ما چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم کودکانی که‌ خانواده‌ی خود را از دست داده‌اند،همکلاس کسانی باشند که والدینشان در نسل‌کشی شرکت‌ داشته‌اند یا عامل کشتار خانواده‌ی آنان بوده‌اند؟» براساس جزوه‌ای به نام«تهور شخصیت‌یافته»(معلمانی در موقعیت‌های دشوار)،یک سوم‌ تمامی 50 ملیون معلم دنیا فاقد تجربه‌های کافی یا آموزش‌های لازم و یک سوم دیگر آنها تنها از آمادگی نسبی و ناکافی برخوردارند. این جزوه که توسط یونسکو و آموزش بین‌المللی انتشار یافته‌ است،به نقل تجربه‌های ده تن از معلمان کشورهای مغولستان،آفریقای جنوبی،نیجریه،امریکا، لائوس،مناطق خودگردان فلسطین،فرانسه،برزیل،هائیتی،و رواندا و کوبا می‌پردازد. آموزش معلمان در کوبا به روشی سیستماتیک انجام شده و دربرگیرنده‌ی تمامی سطوح و کلیه‌ی محدوده‌های تخصصی است. برای دستیابی به این منظور،وزرات آموزش کوبا و ترویج ابتکارهایی مانند ادامه‌ی پیشرفت‌ شغلی هم‌زمان با پرورش معلمان،دوره‌های کارشناسی ارشد،فرصت‌های مطالعاتی که در آن‌ مربیان از وظایف تدریس فراغت حاصل کنند و به یادگیری یا اجرای تحقیقات بپردازند،مبادرت‌ کرده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.