Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی میزان رضایت استفاده کنندگان از خدمات کتابخانه های عمومی شهر کرمان

نویسنده: ؛

پاییز 1385 - شماره 67 علمی-ترویجی (10 صفحه - از 29 تا 38)

کلیدواژه ها : رضایت ،استفاده‌کنندگان ،کتابخانه‌های عمومی کرمان ،خدمات

کلید واژه های ماشینی : استفاده‌کنندگان از عملکرد کتابداران ،کمبود منابع کتابخانه ،کتابخانه‌های عمومی استان ،وضعیت کتابخانه‌های عمومی ،توزیع فراوانی ،مراجعه‌کنندگان ،بیشترین رضایت استفاده‌کنندگان ،نارضایتی استفاده‌کنندگان ،عامل نارضایتی استفاده‌کنندگان ،نیازهای استفاده‌کنندگان ،منابع کتابخانه ،کتابخانه بیشترین ،بیشترین مراجعه‌کنندگان ،کتابخانه مراجعه کرده‌اند ،درصد استفاده‌کنندگان ،کتابخانه مراجعه ،کتابخانه‌های عمومی شهر کرمان ،بررسی میزان رضایت استفاده‌کنندگان ،رضایت استفاده‌کنندگان از خدمات ،خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر ،کتابخانه‌های عمومی ،میزان رضایت استفاده‌کنندگان ،مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی ،کتابخانه‌های عمومی شهر ،میزان رضایت ،کرمان ،بررسی میزان رضایت ،رضایت استفاده‌کنندگان ،وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان ،بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی

هدف این پژوهش بررسی میزان رضایت استفاده‌کنندگان از خدمات کتابخانه‌های عمومی‌ شهر کرمان است.برای گردآوری داده‌ها پرسشنامه‌ای تهیه و بین نمونهء 110 نفری از استفاده‌کنندگان این کتابخانه‌ها توزیع شد.یافته‌های این پژوهش نشان داد که بیشترین‌ مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی را زنان دارای مدرک دیپلم تشکیل می‌دهند،آشنایی‌ آنها با کتابخانه بیشتر از طریق دوستان و همکاران است؛و مطالعهء درسی بیشترین زمینهء آنها با کتابخانه را به خود اختصاص داده است.نور و زمان کاری کتابخانه مناسب‌ترین‌ معیار برای امکانات رفاهی کتابخانه برآورد شده است.به‌طور کلی منابع موجود در حد متوسط توانسته نیازهای استفاده‌کنندگان را برطرف سازد.برخورد و رفتار مناسب کتابدار بیشترین رضایت استفاده‌کنندگان از عملکرد کتابداران را به دنبال داشته و کمبود منابع‌ کتابخانه بیشترین عامل نارضایتی استفاده‌کنندگان است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.