Skip to main content
فهرست مقالات

فناوری های جدید و محیط های یادگیری

نویسنده:

علمی-ترویجی (16 صفحه - از 133 تا 148)

کلیدواژه ها : اینترنت ،فرایند یاددهی و یادگیری ،محیطهای یادگیری ،چندرسانه‌ای‌ها ،پروژه محوری ،نقش رایانه‌ها در آموزش

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،فناوری ،رایانه ،آموزش ،کلاس‌های ،پروژه ،کلاس درس ،دانش‌آموزان ،محیطهای ،چندرسانه‌ای ،معلم ،سنتی ،فناوری اطلاعات ،چندرسانه‌ای‌ها ،فراگیران ،پروژه‌محور ،محیطهای یادگیری ،محیطهای جدید یادگیری ،کلاس‌های پروژه‌محور چندرسانه‌ای تفاوت‌هایی ،فرایند ،کلاس‌های چندرسانه‌ای پروژه‌محور و کلاس‌های ،مخاطبان ،محصولات ،کلاس‌های پروژه‌محور ،مهارت‌های ،فرایند یاددهی ،نقش معلم ،محیطهای آموزش سنتی ،یادگیری فراگیران تلقی ،کلاس‌های سنتی

ورود رایانه‌ها به آموزش نوعی انقلاب آموزشی تلقی می‌شود.کلمهء انقلاب بر از بین رفتن‌ شیوه‌های تفکر و عمل سنتی دلالت دارد.امروزه،بسیاری از شیوه‌های سنتی انجام کارها با ظهور فناوری‌ها تغییر شکل یافته‌اند،به طوری که،بدون بهره‌برداری از رایانه‌ها،ثبت و ضبط بسیاری از اطلاعات تقریبا غیر قابل تصور است.رایانه‌ها علاوه بر تقویت و توسعهء فرایند یاددهی-یادگیری،می‌توانند به عنوان منابع یادگیری مستقل،خودآموز،رونق بخش،و نیز به‌ منزلهء رویکردی برای تداوم یادگیری فراگیران تلقی شوند.با بهره‌گیری از فناوری‌ها،محیطهای‌ آموزش سنتی دچار تحول و تغییر شده و فرصت‌های بی‌شماری از طریق محیطهای جدید یادگیری برای فراگیرندگان فراهم می‌شود.

خلاصه ماشینی:

"یاددهی-یادگیری،می‌توانند به عنوان منابع یادگیری مستقل،خودآموز،رونق بخش،و نیز به‌ منزلهء رویکردی برای تداوم یادگیری فراگیران تلقی شوند. آموزش سنتی دچار تحول و تغییر شده و فرصت‌های بی‌شماری از طریق محیطهای جدید یادگیری برای فراگیرندگان فراهم می‌شود. که برای آموزش الکترونیک از آنها استفاده‌ یادگیری در این سازمان‌ها؛کاربرد فناوری در می‌شود و دانش‌آموزان برای کشف مسائل‌ استفاده از فناوری آموزشی برای تکرار برای کمک به آموزش استفاده شده است، را در هنگام استفاده از رایانه در آموزش و را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا بتوانند برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا از طریق‌ رایانه برای دانش‌آموزان ابزار و تکنیک‌های‌ شامل نگرش به خود و به یادگیری است. 3. رایانه در نقش ابزاری برای انجام کار برای ضبط و ویرایش ویدئو جزء این گروه‌ در استفاده از آموزش رایانه محور هستند مجبور است حاصل کار خود را با استفاده از کردن دانش‌آموزان در یادگیری و توسعهء آموزش‌های لازم برای کاربرد مؤثر فناوری به‌ کلاس درس که از فناوری استفاده می‌کردند بین کلاس‌های با فناوری و کلاس‌های‌ دانش‌آموزان کلاس‌های با فناوری در فصل‌ دانش‌آموزان کلاس‌های با فناوری در مقایسه‌ شده بین فعالیت‌های دانش‌آموزان در کلاس‌ زمان صرف شده برای فعالیت‌های‌ را دارد و کار توسط دانش‌آموزان انجام‌ نقش عمدهء معلمان در کلاس‌های سنتی و چندرسانه‌ای فناوری)،زمان صرف شده با اینترنت است. سنتی این است که برخلاف کلاس‌های سنتی‌ کلاس‌های سنتی دیده نشده است و نظر معلم‌ کنند؛و 4)توجه به مخاطبان خارجی از طرف دانش‌آموزان است به ویژه هنگامی که‌ قرار است کار دانش‌آموزان در نمایشگاه‌ها می‌شود و لازم است برای تغییر کلاس‌های‌"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.