Skip to main content
فهرست مقالات

فناوری های جدید و محیط های یادگیری

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (16 صفحه - از 133 تا 148)

کلیدواژه ها :

اینترنت ،فرایند یاددهی و یادگیری ،محیطهای یادگیری ،چندرسانه‌ای‌ها ،پروژه محوری ،نقش رایانه‌ها در آموزش

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، فناوری، رایانه، آموزش، پروژه، کلاس درس، دانش‌آموزان، چندرسانه‌ای، معلم، سنتی

ورود رایانه‌ها به آموزش نوعی انقلاب آموزشی تلقی می‌شود.کلمهء انقلاب بر از بین رفتن‌ شیوه‌های تفکر و عمل سنتی دلالت دارد.امروزه،بسیاری از شیوه‌های سنتی انجام کارها با ظهور فناوری‌ها تغییر شکل یافته‌اند،به طوری که،بدون بهره‌برداری از رایانه‌ها،ثبت و ضبط بسیاری از اطلاعات تقریبا غیر قابل تصور است.رایانه‌ها علاوه بر تقویت و توسعهء فرایند یاددهی-یادگیری،می‌توانند به عنوان منابع یادگیری مستقل،خودآموز،رونق بخش،و نیز به‌ منزلهء رویکردی برای تداوم یادگیری فراگیران تلقی شوند.با بهره‌گیری از فناوری‌ها،محیطهای‌ آموزش سنتی دچار تحول و تغییر شده و فرصت‌های بی‌شماری از طریق محیطهای جدید یادگیری برای فراگیرندگان فراهم می‌شود.

خلاصه ماشینی:

"یاددهی-یادگیری،می‌توانند به عنوان منابع یادگیری مستقل،خودآموز،رونق بخش،و نیز به‌ منزلهء رویکردی برای تداوم یادگیری فراگیران تلقی شوند. آموزش سنتی دچار تحول و تغییر شده و فرصت‌های بی‌شماری از طریق محیطهای جدید یادگیری برای فراگیرندگان فراهم می‌شود. که برای آموزش الکترونیک از آنها استفاده‌ یادگیری در این سازمان‌ها؛کاربرد فناوری در می‌شود و دانش‌آموزان برای کشف مسائل‌ استفاده از فناوری آموزشی برای تکرار برای کمک به آموزش استفاده شده است، را در هنگام استفاده از رایانه در آموزش و را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا بتوانند برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا از طریق‌ رایانه برای دانش‌آموزان ابزار و تکنیک‌های‌ شامل نگرش به خود و به یادگیری است. 3. رایانه در نقش ابزاری برای انجام کار برای ضبط و ویرایش ویدئو جزء این گروه‌ در استفاده از آموزش رایانه محور هستند مجبور است حاصل کار خود را با استفاده از کردن دانش‌آموزان در یادگیری و توسعهء آموزش‌های لازم برای کاربرد مؤثر فناوری به‌ کلاس درس که از فناوری استفاده می‌کردند بین کلاس‌های با فناوری و کلاس‌های‌ دانش‌آموزان کلاس‌های با فناوری در فصل‌ دانش‌آموزان کلاس‌های با فناوری در مقایسه‌ شده بین فعالیت‌های دانش‌آموزان در کلاس‌ زمان صرف شده برای فعالیت‌های‌ را دارد و کار توسط دانش‌آموزان انجام‌ نقش عمدهء معلمان در کلاس‌های سنتی و چندرسانه‌ای فناوری)،زمان صرف شده با اینترنت است. سنتی این است که برخلاف کلاس‌های سنتی‌ کلاس‌های سنتی دیده نشده است و نظر معلم‌ کنند؛و 4)توجه به مخاطبان خارجی از طرف دانش‌آموزان است به ویژه هنگامی که‌ قرار است کار دانش‌آموزان در نمایشگاه‌ها می‌شود و لازم است برای تغییر کلاس‌های‌"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.