Skip to main content
فهرست مقالات

یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (12 صفحه - از 217 تا 228)

کلیدواژه ها :

یادگیری الکترونیکی ،آموزش عالی ،طراحی آموزشی ،آموزش الکترونیکی ،فناوری اطلاعات و ارتباطات

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، یادگیری الکترونیکی، فناوری، آموزش عالی، دانش، فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش، یادگیری الکترونیکی در دانشگاه، توانمندی‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین، دانشجویان

توانمندی‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از هر چیز بر توسعهء دانش،مهارت‌ها،و توانایی‌های انسان تأثیرگذار بوده است.در این میان،رشد و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین تأثیر را بر محیطهای آموزشی به ویژه بخش آموزش عالی داشته است، به گونه‌ای که از طریق ارتقا و گسترش ابزار و محتوای آموزشی،روند آموزش را در دانشگاه‌ها به کلی دگرگون ساخته و ماهیت تحصیل و دانش‌اندوزی را از آموزش به یادگیری تبدیل‌ کرده است.این مقاله ضمن ارائهء تصویری روشن از یادگیری الکترونیکی به بررسی مزایا و ساختار این فناوری در عرصهء آموزش عالی می‌پردازد.

خلاصه ماشینی: "یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ارتباطات بیشترین تأثیر را بر محیطهای آموزشی به ویژه بخش آموزش عالی داشته است، این مقاله ضمن ارائهء تصویری روشن از یادگیری الکترونیکی به بررسی مزایا و ساختار این فناوری در عرصهء آموزش عالی می‌پردازد. یادگیری الکترونیکی چنان متحول شده که‌ یادگیری الکترونیکی از طریق کاربرد فناوری‌ از ماهیت کلی یادگیری الکترونیکی پرداخته‌ یادگیری الکترونیکی به معنای استفاده از یادگیری الکترونیکی به معنای استفاده از یادگیری الکترونیکی به معنای ارائهء یادگیری الکترونیکی شیوه‌ای از یادگیری‌ یادگیری الکترونیکی شکل نوینی از فناوری قادر است که سرعت یادگیری را الکترونیکی مترادف است با یادگیری مبتنی‌ به خصوص طراحی شده است با این تفاوت که اکسترانت سطوح مختلفی را نیز برای دسترسی تعدادی از شرکای تجاری و شکل 1:عناصر اصلی یادگیری الکترونیکی بدیهی است که یادگیری الکترونیکی همانند یادگیری الکترونیکی وابسته به ایجاد ارتباطات‌ ترکیب حوزه‌های مختلف اندیشه و عمل در یادگیری الکترونیکی و به‌طور کلی شرکت در فرایند یادگیری در جدید ارائهء مواد آموزشی نیز توجه کرد،زیرا یادگیری الکترونیکی دانشجویان را این ترتیب دانشجو روند آموزش خود را کنترل‌ شیوه‌های جدید یادگیری الکترونیکی دانشجو را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به‌ ترتیب در محیط یادگیری الکترونیکی نیز یادگیری الکترونیکی استاد نه به عنوان محور یادگیری الکترونیکی است. ساختار نظام یادگیری الکترونیکی را تشکیل‌ طرحی جامع برای برقراری این مدل آموزشی‌ Thomas نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه را و اجرای مدل الکترونیکی یادگیری لازم است‌ یادگیری الکترونیکی سنجیده و تعیین شود یادگیری الکترونیکی از جمله مواردی است‌ یادگیری الکترونیکی فراگیران را قادر می‌سازد"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.