Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت خدمت مدار

نویسنده: ؛ ؛

آذر و دی 1384 - شماره 60 (20 صفحه - از 127 تا 146)

کلیدواژه ها : مدیریت ،خدمتگزاری ،خدمات‌رسانی ،نفع‌رسانی ،برآوری نیاز ،کارگشایی

کلید واژه های ماشینی : خدمتگزاری ،نظام اداری ،خدمت‌رسانی ،مؤمن ،اداری ،خداوند ،الله ،خداوند متعال ،مجلسی ،خدمت‌رسانی به مردم ،روایتی از پیامبر ،روایتی از امام ،جمهوری اسلامی ،خانواده‌های بی‌سرپرست ،اهمیت خدمتگزاری ،مادی ،عیال الله ،خدمات مادی ،متعال ،شیوه‌های عملی ،اداری کشور ،نفع عیال الله ،الله تبارک و تعالی ،جامعهء اسلامی ،قرار گیرد ،قرار می‌دهد ،مورد بررسی ،مورد توجه

نظام اداری توأم با بوروکراسی زیاد و سرگردانی‌های پیچیده و رو به تزاید مردم در سازمان‌های مختلف دولتی،دعاوی خدمتگزاری در سیستم را با تردید و ابهام مواجه می‌نماید. این نوشتار،اهمیت خدمتگزاری را با ذکر برخی مصادیق آن از جمله نفع‌رسانی،نوع دوستی، برآوری نیاز سایرین،مدد رسانی به خانواده‌های بی‌سرپرست و نیز برخی شیوه‌های عملی آن‌ مانند نفی تبعیض،ارتباط بی‌واسطه،تبسم و محبت و کارگشایی را از منظر قرآن و حدیث‌ مورد بررسی اجمالی قرار می‌دهد.با این امید که مورد توجه عموم طبقات قرار گیرد و این‌ روحیه و فرهنگ از شعار به عمل تبدیل گردد و سرلوحهء کار خدمتگزاران در نظام اداری‌ کشور قرار گیرد تا با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظلله العالی)و چشاندن طعم‌ شیرین خدمات‌رسانی،زمنیه‌ساز تقویت پایه‌های نظام از طریق افزایش حمایت و وابستگی‌های‌ مردمی نسبت به جمهوری اسلامی باشند.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.