خلاصه ماشینی:
"کراپ انسانی است جانورشده،با همه اینها هولانگیزی نمایشنامه نه در مقایسه پیرمرد تباه شده است با موجودی که نوار،او را در سالها پیش برای ما باز میسازد؛ چرا که اختلاف زیادی میان آن دو وجود ندارد.
این نام ترجمان ماهیت قهرمان اصلی نمایشنامه بکت است، اما آیا اجرای این اثر،معنای مورد نظر بکت را میرساند؟ کلیت فضاسازی و شیوهبازی صادق خاموشی،در ارائه این مفهوم موفق بوده است اما در جزئیات کار، ایراداتی وجود دارد که به آنها اشارهای خواهم کرد:شروع نمایش با توضیح صحنه توسط کراپ در نور موضعی آغاز میگردد و این حرکت مغایر با شیوه نمایش یعنی سبک ابزورد است ما در این عمل،نوعی فاصلهگذاری را میبینیم که در اجرای (به تصویر صفحه مراجعه شود) آثار ابزرود اصلا مطرود است و هیچ کاربردی هم ندارد.
قاعدتا این نماد باید با ولع و اشتها خورده شود اما در اجرای محمود رضا رحیمی ما میبینیم که بازیگر نقش کراپ با انزجار موز را میخورد."