Skip to main content
فهرست مقالات

بخش اول: طرح های پژوهشی بیمه ای: الف) گروه پژوهش بیمه های اشخاص

(3 صفحه - از 19 تا 21)

کلید واژه های ماشینی : بیمه‌های ،گروه پژوهش بیمه‌های اشخاص ،بیمه‌های عمر ،پژوهش ،موفقیت بیمه‌گران شهر مشهد ،بررسی علل موفقیت بیمه‌گران استان ،فروش موفق بیمه‌های عمر ،فروش ،فروش بیمه‌های عمر با تاکید ،عوامل موثر بر موفقیت بیمه‌گران ،هدف شناسایی عوامل موثر ،طرح ،شناسایی عوامل موثر بر موفقیت ،بررسی عوامل موثر بر فروش ،تجربیات سایر کشورها ،الف ،تجربه سایر کشورها و بررسی ،طرح‌های پژوهشی ،تاکید بر بیمه‌های عمر ،بیمه وابسته به بیمه ،فروش موفق خدمات ،متغیر خصوصیات فردی فروشندگان ،متغیرها ،طرح با هدف شناسایی ،بازاریابی خدمات ،مفهوم بازاریابی ،متغیرها بر فروش موفق ،خدمات ،متغیرهای اصلی موثر ،تاکید بر تجربه

خلاصه ماشینی:

"واژگان کلیدی:بیمه عمر چکیده این طرح با هدف شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بیمه‌گران شهر مشهد (به‌عنوان نمونه‌ای از کل استان)در فروش بیمه‌های عمر با تاکید بر تجربیات‌ سایر کشورها انجام گرفته است. پژوهشگر برای تحقق این هدف،به بررسی و تحلیل مبانی نظری بیمه‌های عمر،مفهوم بازاریابی باتوجه به بازاریابی‌ خدمات بیمه‌ای و نیز مفاهیم و مراحل فروشندگی این خدمات پرداخته و در گام بعدی با استناد به ابزار مصاحبه از جامعه آماری مذکور و نیز تجربیات‌ سایر کشورها،متغیرهای اصلی موثر بر موفقیت موردنظر را که شامل،متغیر خصوصیات فردی فروشندگان بیمه‌ای،امل دانش و مهارت‌های فروشندگان‌ بیمه‌ای و نیز عامل بررسی رفتار مصرف‌کننده است،در پرسش‌نامه طرح(بر مبنای مقیاس درجه‌بندی شده لیکرت)شناسایی و تنظیم کرده است. پس از تجزیه‌وتحلیل‌های کمی پرسش‌نامه به کمک نرم‌افزار ṣ SPSS معناداری آمار تاثیر زیاد و بسیار زیاد این متغیرها بر فروش موفق بیمه‌های عمر توسط بیمه‌گران شهر مشهد تأیید شده بر این اساس و نیز نتایج حاصل از کل طرح، محقق در گام پایانی مدل سه مرحله‌ای خود را برای فروش موفق خدمات‌ بیمه‌ای(با تاکید بر بیمه‌های عمر)ارائه کرده است که البته می‌تواند به‌عنوان‌ الگویی کاربردی(که مبتنی براساس تئوریک و تجربی نیز هست)،برای سایر"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.