Skip to main content
فهرست مقالات

اقتصاد و مدیریت بازرگانی: تاثیر عوامل بازاریابی بر خریداران صنعتی: مطالعه موردی شرکت های خدمات کامپیوتری

نویسنده: ؛

آذر و دی 1382 - شماره 3 علمی-ترویجی (9 صفحه - از 59 تا 67)

کلید واژه های ماشینی : شرکت‌های خدمات کامپیوتری ایران ،بازاریابی درون‌سازمانی ،بازاریابی درون ،شرکت‌های خدمات کامپیوتری ،بازاریابی درون سازمانی ،خدمات کامپیوتری ،برنامه‌های بازاریابی درون سازمانی ،خدمات کامپیوتری ایران ،عوامل بازاریابی ،درون سازمانی ،درون‌سازمانی ،برنامه‌های بازاریابی درون ،برنامه‌های بازاریابی ،بازاریابی خدمات ،بازاریابی برون سازمانی ،برنامه‌های بازاریابی درون‌سازمانی ،بازاریابی داخلی ،بازار داخلی ،داخلی ،کیفیت خدمات ،کامپیوتری ایران ،اهداف سازمانی ،تحقیقات بازار ،رضایت مشتری ،ارائه خدمات ،مشتریان داخلی ،فروش خدمت ،برون سازمانی ،روش‌های تحقیق ،موردی شرکت

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.