Skip to main content
فهرست مقالات

نقش تشکل ها و اتحادیه های صادراتی در توسعه صادرات

نویسنده:

علمی-ترویجی (10 صفحه - از 68 تا 77)

کلید واژه های ماشینی : صادراتی ،اتحادیه‌های صادراتی ،اتحادیه‌های صادراتی در توسعه صادرات ،توسعه صادرات ،بازارهای ،تشکل ها و اتحادیه‌های صادراتی ،تولید ،تجارت ،تجاری ،نقش تشکل‌ها اتحادیه‌های صادراتی ،ژاپن ،اقتصادی ،کانادا ،صادرکنندگان ،تشکل‌ها اتحادیه‌های صادراتی در توسعه ،اتحادیه‌های صادراتی ژاپنی ،فعالیت ،تشکل‌های صادراتی ،خدمات ،فروش ،کارخانه‌داران ،صادرات کالاهای تولیدی کانادا ،اتحادیه صادراتی کوچک ،تشکل‌ها و اتحادیه‌های صادراتی ،درصد صادرات کشور کانادا ،نقش ،آمریکا ،اتحادیه‌های صادراتی در ژاپن ،زمینه اتحادیه‌های صادراتی ،فعالیت اتحادیه‌های صادراتی گسترش

خلاصه ماشینی:

"سایر وظایف و کارکردهای اتحادیه‌های صادراتی به صورت زیر توصیف می‌شود: 1-تشخیص بازارهای بالقوه برای محصول معین؛2-جلب خریداران و سازمان‌ها به عنوان مشتری و یافتن سلیقه‌ها و تمایلات آن‌ها؛3-فراهم‌نمودن مشخصات بازار با توجه به نیازهای بازار،استانداردها و قوانین براساس ظرفیت‌های عرضه‌کنندگان؛4-فراهم‌نمودن حمل و نقل مناسب و راحت(با عنایت به هزینه)،کیفیت خدمات و امنیت؛5-تعیین قیمت کالا برای تحویل در مقصد؛6-انجام مذاکرات تجاری؛7-اجرای مراحل منطقی و قانونی که برای دریافت و تحویل کالا ضروری است؛8-فراهم کردن اسناد و مدارک به منظور مشخص کردن موضوع تجارت بین المللی؛9-تعیین و انتخاب خریداران براساس ارزش و اعتبار آن‌ها؛10-فراهم کردن پوشش بیمه‌ای مناسب در مقابل ریسک‌های بازرگانی و نوسانات پولی؛11-تامین مالی مبادلات کالا و پرداخت برای کالا و خدمات دریافت‌شده؛12-پرداخت برای کالاهای مبادله‌شده؛13- انجام تسویه حساب برای طرفین تجاری و پاسخگو بودن؛14-اطمینان از پی‌گیری‌های ضروری و برقراری رابطه مناسب با عرضه‌کنندگان و مشتریان؛و 15-به دست‌آوردن و به زور کردن اطلاعات تجاری به منظور گسترش بازارها. این اتحادیه‌ها برای کارخانه‌داران و مشتریان خارجی خدمات زیر را ارائه می‌دهند: 1-انتخاب نوع بازار و تحقیقات بازاریابی؛2-تعیین مشتری و ارزشیابی آن؛ 3-انجام مذاکرات فنی و تجاری؛4-گسترش و توسعه مراکز فروش؛5-پذیرش و تطبیق نوع تولید با برنامه‌ها و ارتقاء فن‌آوری؛6-انجام واردات،به ویژه مواردی که در جهت توسعه صادرات به کار می‌رود؛7-اقدامات مالی شامل امنیت اعتبارات؛8-تجارت متقابل14؛9-حفظ و حمایت در برابر ریسک‌های صادراتی با کمک انواع بیمه‌نامه‌ها؛10-تضمین پرداخت‌ها؛11-فراهم کردن اسناد مربوط به صادرات حمل و نقل؛12-ایجاد حاشیه امنیت در مقابل بحران‌ها؛13-مبادله کالا با افراد متقاضی؛14-ارئه خدمات پس از فروش،لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز؛15-ارائه طرح‌های صادراتی،کنسرسیوم و پیشنهادات تجاری؛16-ایجاد شبکه‌های خارجی در بازارهای خارجی؛و 17-برقراری ارتباط با دولت‌ها."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.