Skip to main content
فهرست مقالات

تجارت خدمات: راهنمایی برای صادرکنندگان کوچک و متوسط (قسمت دوم)

نویسنده:

مترجم:

علمی-ترویجی/ISC (13 صفحه - از 78 تا 90)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، خدمات، تجارت، بازار، مشتریان، بنگاه، تجاری، بازار صادراتی، ایزو، کیفیت

خلاصه ماشینی:

"کار با یک صادرکننده با تجربه از کشورتان در صورتی که از سوی مشتری خارجی چیزی به شما پرداخت نگردد در حکم صادرات به ازای هیچ نیست؛بلکه این امر با یادگیری پیرامون مناسبات بازار و به تبع آن تسهیل توسعه فعالیت صادراتی ود شما زمان ارزشمند شما را ذخیره خواهد کرد؛ -دفتر صادراتی خود را در خارج تاسیس کنید؛اگر خدمات منحصر به فرد و شناخته شده‌ای دارید،برای شما بهتر است دفترتان را در بازار هدف تاسیس کنید؛ و-با یک بنگاه محلی به صورت اساسی و راهبردی(استراتژیک)وارد شراکت شوید. ) +هزینه پوشش پرداخت‌های مربوط به وصولی‌ها +هزینه پوشش نوسانات ارزی -قیمت تمام شده صادراتی +سود مورد انتظار -قیمت صادراتی در این فرمول: A هزینه‌هایی است که توسط قیمت شما باید پوشش داده شود [هزینه ثابت عمومی+هزینه‌های ویژه درج شده در قرار داد] B تعداد روزهایی که سالیانه در آن در دسترس هستید [260 روز به جز روزهای تعطیل هفته،روزهای مربوط به تعطیلات و مرخصی،مرخصی‌های استعلاجی،زمان‌های مربوط به امور نظارتی و مدیریتی، زمان‌های مربوط به ثبت و نگهداری اسناد،جلسه با کارمندان،رشد حرفه‌ای و توسعه تجارت] چگونه می‌توانم از مشتریان موجود برای توسعه بازارهای صادراتی استفاده کنم؟ مشتریان راضی در بازار داخلی یا یک بازار خارجی می‌توانند در تلاش‌های صادراتی شما بسیار مفید واقع شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.