Skip to main content
فهرست مقالات

بازارشناسی: اتریش

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (19 صفحه - از 124 تا 142)

کلید واژه های ماشینی : اتریش، صادرات، واردات، صنایع، بازار، کل ارزش صادرات غیر نفتی، اتحادیه اروپا، صادرات کالاهای غیر نفتی ایران، ارزش صادرات غیر نفتی سال، اقتصاد

خلاصه ماشینی: "(به تصویر صفحه مراجعه شود) مراکز خرید ارائه گزارش‌های (Regio Plan,1999) نشان می‌دهد که مراکز اصلی خرید اتریش حدود 12 درصد کل خرده فروشی این کشور را به خود اختصاص داده‌اند که مبلغ آن در سال 1998 چیزی حدود 5/2 میلیارد دلار برآورد شده است. در مورد خرید سفارشی می‌توان نام چند شرکت اتریشی را نام برد که به‌طور عمده حدود 60 درصد این بازار را قبضه کرده‌اند از جمله: Neckermann Otto versand,universal versand, Qvelle و Laredoute تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی یکی از روش‌های توزیع است که با سرعت بسیار بالایی در اتریش گسترش می‌یابد،با این‌که ارقام کلی آن هنوز ناچیز است اما در آینده انتظار می‌رود رشد بسیار بیشتری از وضع کنونی داشته باشد. ب-صادرات اتریش به ایران ب-1-واردات ایران مطابق آمار سال 1378 مبداء واردات به ایران 110 کشور جهان بوده است که کشورهای واقع در قاره اروپا با صادرات 6/5 میلیارد دلار کالا به ایران با برخورداری از سهمی معادل 51/3 درصد کل ارزش واردات به ایران،بالاترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. ب)واردات اتریش از ایران طبق آمار سال 1378،مقاصد صادرات کالاهای غیر نفتی ایران 158 کشور جهان بوده است که کشورهای واقع در قاره آسیا با واردات 1/9 میلیارد دلاری کالای غیر نفتی از ایران که معادل 56/8 درصد ارزش صادرات کالاهای این دوره است،بیشترین سهم ارزشی را در بین 5 قاره جهان،به خود اختصاص داده که نسبت به ارزش صادرات ایران به این قاره در سال 1377 حدود 10/4 درصد افزایش داشته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.