Skip to main content
فهرست مقالات

اقتصاد و مدیریت بازرگانی: جایگاه ارزش تجاری محصولات باغی ایران در بازار مشترک اسلامی

نویسنده: ؛ ؛

فروردین و اردیبهشت 1383 - شماره 5 علمی-ترویجی (9 صفحه - از 73 تا 81)

کلید واژه های ماشینی : بازار مشترک اسلامی ،دلار متعلق‌به کشورهای صادرکننده ،عضو بازار مشترک اسلامی ،کشورهای صادرکننده غیر عضو ،متعلق‌به کشورهای صادرکننده غیر ،صادرکننده ،بازار تقاضای وارداتی کشور ،کشورهای عضو بازار مشترک ،دلار ،کشورهای صادرکننده غیر عضو بازار ،بازار مشترک ،کشورهای صادرکننده غیر ،صادرکننده غیر عضو ،متعلق‌به کشورهای صادرکننده ،کشورهای صادرکننده غیر اسلامی ،صادرکننده عضو بازار مشترک ،کشورهای صادرکننده عضو ،دلار متعلق‌به کشور ،کشورهای صادرکننده غیر عضو تامین ،ارزش تجاری ،کشورهای صادرکننده ،متعلق‌به کشورهای صادرکننده اسلامی ،کشورهای صادرکننده عضو بازار ،دلار متعلق‌به کشورهای غیر عضو ،درصد سهم به ارزش ،کشورهای صادرکننده اسلامی ،صادرکننده عضو و غیر عضو ،بازار تقاضای وارداتی ،تقاضای وارداتی کشور ،ترکیه

این مقاله با استفاده از داده‌های موجود معتبر،بازار محصولات کشاورزی(پسته،خرما،سیب درختی،انگور و کشمش)را در کشورهای عضو بازار مشترک اسلامی بررسی‌ می‌کند و به سهم و جایگاه ایران در این بازار می‌پردازد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.