Skip to main content
فهرست مقالات

بازارشناسی: ایتالیا

نویسنده: ؛

مهر و آبان 1383 - شماره 8 علمی-ترویجی (17 صفحه - از 82 تا 98)

کلید واژه های ماشینی : ایتالیا ،اتحادیه اروپا ،گروه کالایی به ایتالیا ،کشور ایتالیا ،کشورهای عضو اتحادیه اروپا ،عضو اتحادیه اروپا ،صادرات ایران به ایتالیا ،بخش خصوصی ،پنج‌کشور برتر در صادرات ،کالایی به ایتالیا ،سایر اعضای اتحادیه اروپا ،کشورهای عضو اتحادیه ،گروه کالایی ،بازار کشور ایتالیا ،ایران به ایتالیا ،آلمان ،درصد از صادرات ایتالیا ،کشورهای اتحادیه اروپا ،ایتالیا با کشورهای صنعتی ،واردات کشور ایتالیا ،عضو اتحادیه ،خصوصی ،کشورهای صنعتی ،صادرات ایتالیا ،صادرات کشور ایتالیا ،صادرات به ایتالیا ،ایتالیا با ایران ،بازار ایتالیا ،سهم از بازار ،کشورهای عضو

مقدمه : نوع بازاها و تقسیمات مربوط به آن ، چگونگی ورود به بازارها ودر مجموع ، مشخصه‌های بازار هر کشور بیانگر بخش عظیمی از اقتصاد آن کشور است . در این مقاله برای شناخت هر چه بیشتر کشور ایتالیا و نیز وضع بازارهای آن ، ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل بازار این کشور و بافت و ترکیب آن از نظر درجه رقابتی بودن و چشم‌انداز آن ، میزان دخالت دولت در بازار ، ترکیب سنتی و مدرن بازار ، انواع بازارهای عمده‌فروشی و خرده‌فروشی ، شیوه‌های مرسوم بازاریابی و راه‌های ورود به بازار ، کانال‌های توزیع و ... را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد . ...

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.