Skip to main content
فهرست مقالات

بهبود دستیابی شرکت های کوچک و متوسط به خدمات عمومی: مروری بر تجربه کشورهای منتخب (قسمت چهارم)

مترجم:

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (14 صفحه - از 68 تا 81)

کلید واژه های ماشینی : شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های کوچک، اطلاعات، اداره صنایع کوچک، برنامه، پیمانکاری فرعی، برنامه‌های پیمانکاری فرعی، مشاوره، قرارداد، مناقصه

خلاصه ماشینی: "این بنیاد به صورت مستقل به عنوان یک‌سازمان غیر انتفاعی عمل می‌کند و ماموریت آن ایجاد توسعه اقتصادی و بالا بردن قدرت رقابت شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق برنامه‌های کمک فنی و مالی است. بنیاد مذکور برنامه‌های ملی را در بخش‌های زیر سازماندهی و اجرا می‌کند: 1-توسعه مواد آموزشی برای بازرگانان 2-سازماندهی و حمایت از برنامه‌های آموزشی 3-تحقیق در مورد بخش 4-بهبود دسترسی شرکت‌های کوچک و متوسط به اینترنت و مراکز اطلاعاتی 5-برنامه‌هایی برای ابدا و ابتکار و گسترش صادرات این مراکز و دفاتر،براساس برنامه سالیانه عمل می‌کنند و در برنامه‌های خود شرایط و توانمندی‌های اقتصاد منطقه‌ای را در نظر می‌گیرند. این مراکز،خدمات کم هزینه یا بدون هزینه زیر را ارائه می‌دهند: 1-مشاوره با کارشناسان منطقه‌ای 2-برنامه‌های آموزشی و توسعه 3-دسترسی به شبکه‌های اطلاعاتی منطقه‌ای،ملی و بین المللی 4-کمک به امر صادرات و بازاریابی(کاتالوگ‌ها و شرکت در نمایشگاه‌ها) 5-برنامه‌هایی برای توسعه منطقه‌ای ایالات متحده «اداره صنایع کوچک»برنامه‌های کمکی فراوانی را برای شرکت‌های کوچک و متوسط اجرا می‌کند. پیشنهادهای چنین قراردادهایی براساس مشخصات منابع داوری و بررسی می‌شود: قیمت 90 امتیاز هدف پیشنهاد شده مشارکت 10 امیتاز مجموع 100 امتیاز مشخصه APPI برای استفاده در قراردادهای اصلی توصیه می‌شود به شرطی که: -ماهیت کالا و خدمات مورد نیاز به گونه‌ای است که احتمال وجود دارد که تعدادی از شرکت‌های تجاری قابل تایید می‌توانند در فعالیت‌های وابسته،مشارکت داشته باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.