Skip to main content
فهرست مقالات

رهبری و کنترل قیمت های بازار از طریق شبکه ای از فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و میادین تره بار (راهکاری برای پیش بینی هوشمندانه روند تقاضا)

نویسنده: ؛

مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 علمی-ترویجی (8 صفحه - از 64 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : فروشگاه‌های زنجیره‌ای ،خرده‌فروشان ،استفاده از سیستم بارکد ،بارکد ،زنجیره‌ای ،خرده‌فروشی ،فروش الکترونیکی ،افزایش قیمت‌ها ،سیستم بارکد ،ارتباط مستقیم تولیدکننده ،توزیع کالا ،خرید و فروش ،کنترل قیمت‌ها ،خرید الکترونیکی ،کاهش هزینه‌ها ،خرید و فروش الکترونیکی ،شبکه توزیع ،فروشگاه‌های زنجیره‌ای غیر ،نوین ،تولیدکننده با مصرف‌کننده ،سیستم توزیع ،قیمت کالا ،استفاده از فن‌آوری‌های نوین ،طریق فروش الکترونیکی ،تولیدکننده و مصرف‌کننده ،توزیع تا مصرف ،شبکه‌های توزیع کالا ،توزیع سنتی ،اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ،استفاده از فن‌آوری

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.