Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی تاثیر بازار پردازی بر تصمیم خرید مشتریان شرکت شیرین عسل در فروشگاه های رفاه تهران

نویسنده: ؛ ؛

مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 علمی-ترویجی (10 صفحه - از 72 تا 81)

کلید واژه های ماشینی : تصمیم خرید مشتریان شرکت شیرین‌عسل ،تصمیم خرید مشتریان ،تصمیم خرید ،بازارپردازی بر تصمیم خرید ،تصمیم خرید مشتریان تاثیر ،بازارپردازی ،خرید مشتریان ،عوامل بازارپردازی بر تصمیم ،شرکت شیرین‌عسل ،خرید مشتریان تاثیر ،شیرین‌عسل ،محصولات شیرین‌عسل در قفسه‌ها ،شیرین‌عسل در محل فروشگاه ،عوامل بازارپردازی ،فروشگاه بر تصمیم خرید ،شرکت شیرین ،خرید مشتریان از محصولات ،محصولات شیرین عسل ،محصولات شرکت شیرین‌عسل ،تصمیم خرید مشتریان نشان ،محل قرارگیری قفسه‌های شیرین‌عسل ،خرید محصولات شیرین‌عسل ،شرکت شیرین عسل ،محصولات شیرین‌عسل ،شیرین عسل ،قفسه‌های شیرین عسل ،محصولات شیرین ،قفسه‌های شیرین‌عسل ،عوامل بر تصمیم خریدشان ،قفسه‌های شیرین

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.