Skip to main content
فهرست مقالات

تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (11 صفحه - از 82 تا 92)

کلید واژه های ماشینی : مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان، وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات، بانک، مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، کارکنان، مدیریت ارتباط با مشتریان، عوامل موثر بر وفاداری مشتریان، اطلاعات، مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی، وفاداری مشتری، فن‌آوری مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی، وفاداری مشتریان بانک از خدمات، سازمان، توسعه صادرات ایران با استفاده، مشتریان بانک از خدمات بانکی، مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی، خدمات، کارکنان بانک توسعه صادرات ایران، کارکنان بانک، تعیین عوامل موثر بر وفاداری، عوامل، مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری، فن‌آوری، مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان، فروش، محصول، اطلاعات مشتری

خلاصه ماشینی: "با توجه به اینکه امروزه وقت و زمان،اهمیت زیادی یافته است، مشتریان از صرف وقت طولانی در بانک‌ها ابراز نارضایتی می‌کنند و سرعت عمل در ارائه خدمات به عنوان یکی از مهمترین عوامل می‌تواند علاوه بر حفظ مشتریان،در جذب مشتریان جدید مؤثر باشد که این امر نیز تابع چندین عامل است نظیر وجود کارمندان فعال متخصص و کارآمد، به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته‌تر،نظارت دقیق‌تر بر عملکرد کارکنان، ایجاد انگیزه‌های مختلف در کارکنان از طریق پاداش‌ها و تشویق‌های مختلف(دیواندری،1381). مشتریان بانک با داشتن کارت‌بانک،حساب بانکی خود را(اعم از سپرده و جاری)در بانک در هر لحظه از شبانه‌روز در اختیار خواهند داشت از طرفی فروشندگان کالا و خدمات نیز فوایدی از این سیستم کارت‌بانک خواهد برد،نظیر کوتاه شدن صف مشتریان در پای صندوق‌های فروش به جهت استفاده آنان از کارت بانک‌ها،کاهش هزینه‌های جمع‌آوری و انتقال پول نقد،کاهش عملیات حسابداری از دیگر خدمات نوین بانکداری که می‌تواند در جلب رضایت مشتریان مؤثر واقع شود،بانکداری اینترنتی و بانکداری به کمک تلفن همراه است که انجام این نوع بانکداری از سوی بعضی از بانک‌های داخلی مانند بانک توسعه صادرات ایران صورت می‌گیرد. پیشنهادهایی براساس نتایج تحقیق *بررسی امکان‌سنجی طرح پرداخت مزایای متناسب با ارزیابی مشتریان(نیروی انسانی) *ایجاد بخشی به عنوان مدیریت بازاریابی خدمات بانکی جهت خدمت‌رسانی به مشتریان در این زمینه(فرآیندی) *فراهم آوردن امکان پارکینگ برای مشتریان(فرآیندی) *طراحی سیستم‌های گردش کار سریع به عنوان مثال با نصب سیستم شماره‌دهی در شعب(فن‌آوری) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی *بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان داخلی که کارکنان هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.