Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت بخش بندی بازار در مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری

نویسنده: ؛ ؛ ؛

مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 علمی-ترویجی (9 صفحه - از 101 تا 109)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت ارتباط با مشتری ،بخش‌بندی بازار ،بخش‌بندی بازار در مدیریت ،ارتباط با مشتری ،اهمیت بخش‌بندی بازار ،بازار در مدیریت ارتباط ،بخش‌بندی بازار در صنعت ،بازار در صنعت گردشگری ،صنعت گردشگری ،عوامل مؤثر در بخش‌بندی ،پیاده‌سازی بخش‌بندی بازار ،ارتباط با مشتری وجود ،پیاده‌سازی مدیریت ارتباط ،فرآیند بازاریابی ،فرآیند بخش‌بندی ،خرید مشتری ،اهمیت مدیریت ارتباط ،فرآیندهای سازمان ،فن‌آوری اطلاعات ،بخش‌بندی دقیق‌تر ،اطلاعات مشتریان ،عوامل مؤثر ،اهمیت ویژه‌ای برخوردار ،رسیدن به بازاریابی ،انتخاب متغیرها ،برخوردار ،مؤثر ،ارائه پیشنهاد ،رقابتی شدن بازار ،دقیق‌تر

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.