Skip to main content
فهرست مقالات

اقتصاد و مدیریت بازرگانی: پرتال ها حلال چالش های تجارتی

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (11 صفحه - از 73 تا 83)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، کاربر، منابع اطلاعاتی، مدیریت، اقتصادی، سیستم، پروفایل، امنیت، منابع اطلاعاتی و برنامه‌های کاربردی، احراز هویت

خلاصه ماشینی:

"*عدم نیاز به تغییرات در رفتار کاربر *مزیت‌هایی که برای این راه‌حل وجود دارد را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: *دسترسی امن به اطلاعات،برنامه‌های کاربردی برای کارمندان*شرکا و مشتریان *تجربه‌های کاربری بهتر و کاهش هزینه از طریق دسترسی single sing-on به منابع پرتال *بهبود بازگشت سرمایه از طریق کاهش هزینه‌ها،بهبود کارائی و توانایی ایجاد سرویس‌های درآمدزا انواع دیدگاهها به پرتال بدلیل نقش‌ها و زمینه‌های جداگانه که در مواجهه با پرتال وجود دارد،از دیدگاه‌های مختلف می‌توان آن‌ها را مورد توجه قرار داد. *ویژگیهای کلی پورتلت از قرار زیر است: *کامپوننت‌های دارای ویژگی قابلیت استفاده مجدد *عنصر اساسی برای تعامل کاربر با سیستم *عامل اصلی در دسترسی به منابع اطلاعاتی و برنامه‌های کاربردی *امکان‌پذیر شدن اتصال به چندین منبع اطلاعاتی از طریق یک صفحه امکانات اساسی و ضروری در پرتال در پرتال یک‌سری سرویس اساسی وجود دارد که باید الزاما در آن به کار رود که عبارتند از:[2 و 5] * :Content Delivery این سرویس باعث تفکیک محتواها از یکدیگر،از طریق یک‌سری کانال ویژه،می‌شود. * :User Management Service با توجه به اینکه هر کاربر یک‌سری حقوق خاص و مشخصی برای استفاده از پرتال دارد که در پرو فایل او ثبت شده است،با این سرویس امکان بررسی پرو فایل کاربر و به‌طور کلی مدیریت کاربران فراهم می‌شود. * :User Management Service با توجه به اینکه هر کاربر یک‌سری حقوق خاص و مشخصی برای استفاده از پرتال دارد که در پرو فایل او ثبت شده است،با این سرویس امکان بررسی پرو فایل کاربر و به‌طور کلی مدیریت کاربران فراهم می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.