Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاع رسانی: راهبردهایی برای صادرات محصولات دامی ایران

نویسنده:

علمی-ترویجی/ISC (3 صفحه - از 105 تا 107)

کلید واژه های ماشینی : صادرات محصولات دامی ایران، صادرات، توسعه صادرات محصولات دامی کشور، توسعه صادرات، راهبردهایی، اطلاع‌رسانی، اقتصادی، دامپروری، امر توسعه صادرات، کالاهای صادراتی

خلاصه ماشینی:

"موفقیت در امر توسعه صادرات پایدار و براساس منافع بلندمدت اقتصادی کشور تنها در صورت رعایت و اجرای نکات زیر قابل دستیابی می‌باشد: 1-ایجاد تحول در نظام دامپروری کشور از طریق به کارگیری شیوه‌های مدرن علمی-فنی تولید،رفع مشکلات بهداشتی،درمانی و به نژادی،گسترش علوفه‌کاری،اجرای مدیریت علمی چرای دام در مراتع، آموزش دامداران،تعدیل چرای آزاد دام در طبیعت،توسعه گاوداری‌های نوین با استفاده از متخصصان فنی(دامپروری،دامپزشکی و... 2-افزایش پرداخت‌های عمرانی دولت به امور دامپروری و گسترش هدایت‌شده بخش خصوصی در بخش 3-جلوگیری از قاچاق و اختصاص درآمدهی ارزی و ریالی صادراتی به سرمایه‌گذاری مجدد در بخش 4-عدم تمرکز تجاری در صدور محصولات دامی،حذف کشور ترکیه و امارات به عنوان واسطه کالای صادراتی و صدور مستقیم به بازارهای هدف با توسعه فعالیت نمایندگان اقتصادی مستقر در سفارتخانه‌ها 5-اجرای نقش واسطه‌گری از سوی ایران در زمینه حیوانی فی‌مابین (به تصویر صفحه مراجعه شود) جمهوری‌های شمالی کشور و افغانستان."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.