Skip to main content
فهرست مقالات

ادبیات معاصر هند

مترجم:

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 79 تا 81)

کلید واژه های ماشینی : رمان، داستان کوتاه، زنان، شخصیتهای، ساما پوهان، زندگی، نوشتن، امید، قصه، شخصیتهای داستانهای کوتاه، تصویر، استاد، داستانهای کوتاه و رمانهای، تصور، تاریخ، ساما پوهان در رمان، اثر، اجتماعی، ذهن، فکر، شکل، مشکلات زنان مشکلات اجتماعی، ادبیات معاصر هند، حقیقت، درک، دانشگاه، مشکلات، زمان، فریتز مایر، تاریخ مبارزات آزادیخواهانه

خلاصه ماشینی: "آیا می‌توانید دربارهء برخی از آنها که از کنترل شما خارج‌ و در روند خلاق دچار تغییراتی شده‌ صحبت کنید؟ این تصادفی نیست که در فرهنگ جنگ خود همان چیزی که هستم‌ تعریف شده‌ام. فکر می‌کنید کدام یک از آنها قویترند؟ آیا اتفاق افتاده که نوشتن در قالبی‌ مثل داستان کوتاه را شروع کرده‌ باشید و بعد از مدتی بفهمید که‌ می‌توان آن را در قالب رمان نوشت‌ و آنگاه به رمان روی آورده باشید؟ برای نویسنده قضاوت درباره‌ نوشته‌اش مشکل است. دوران کودکی و تحصیلات‌ ابتدایی خود را در دهکده گلتر کیندن‌ از توابع بال سپری کرده و تحصیلات‌ دبیرستانی خود را در بال به اتمام‌ رسانید و سپس در دانشگاه بازل به‌ تحصیل در رشته‌های معارف‌ اسلامی،زبان و ادبیات سامی و لغت شناسی در نزد استادان بنامی بهترین داوران هستند و آنها می‌توانند بگویند کدام شکل(داستان کوتاه یا رمان)بهتر بوده است. اگر فردی کار خود را با داستان کوتاه‌ شروع کند و با رمانی موفق آن را به‌ اتمام رساند،در واقع آن داستان‌ دیگری است نه همان داستانی که در ضمیر نیمه آگاه نویسنده در زمان‌ نوشتن یادداشت اولیه پنهان بوده‌ است. چه چیز شما را به‌ اولویت بخشیدن به مسائل زنان سوق‌ می‌دهد؟آیا فکر می‌کنید تنها4 L نویسندگان زن می‌توانند برای‌ شخصیتهای مؤنث خود عدالت‌ برقرار کنند؟ گمان نمی‌کنم مرا یک نویسندهء فمنیست تصور کنید."

صفحه:
از 79 تا 81