Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی سطح رضایت مندی بیمه گذاران زیان دیده در بیمه های اتوموبیل

نویسنده: ؛

تابستان 1379 - شماره 58 (18 صفحه - از 65 تا 82)

کلیدواژه ها : رضایت‌مندی ،نیازها ،خواسته‌ها ،سنجش رضایت مشتری ،رویکرد مشتری‌مدار

کلید واژه های ماشینی : زیان‌دیده در بیمه‌های اتوموبیل ،بیمه‌های اتوموبیل ،رضایت‌مندی بیمه‌گذاران زیان‌دیده ،بیمه‌گذاران زیان‌دیده ،بیمه‌گذاران ،رضایت بیمه‌گذاران زیان‌دیده ،شرکت‌های بیمه ،بیمه شخص ثالث ،اداره پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه ،بازار بیمه ،رضایت‌مندی بیمه‌گذاران ،اتوموبیل ،زیان‌دیده ،رضایت مشتری ،بازار بیمه اتوموبیل ،شرکت‌های بیمه ایران ،حق بیمه ،اتوموبیل در ایران ،شخص ثالث ،اداره خسارت شرکت‌های بیمه ،رضایت بیمه‌گذاران ،بیمه بدنه اتوموبیل ،عملکرد شرکت‌های بیمه ،بیمه‌گذاران زیان‌دیده به شاخص‌های ،بیمه‌گذاران زیان‌دیده با توجه ،بیمه بدنه ،سنجش رضایت مشتری ،خسارت شرکت‌های بیمه ،بیمه‌گذار زیان‌دیده ناراضی ،عملکرد شرکت‌های

بیمه اتوموبیل در ایران کلید ورود به بازار بیمه و نزد مردم از سایر رشته‌های بیمه شناخته شده‌تر است.رضایت بیمه‌گذاران زیان‌دیده نیز به عنوان مشتریانی که مستحق استفاده از خدمات بعد از فروش بیمه‌اند اهمیت فراوانی دارد زیرا بیمه‌گذار زیان‌دیده ناراضی، خود تبلیغ منفی درباره عملکرد شرکت‌های بیمه خواهد بود.رویکرد مشتری‌مدار، شکل تکامل‌یافته فلسفه بازاریابی است.این فرایند با مطالعه و بررسی نظرها، نیازها و خواسته‌های مشتری آغاز می‌شود و با طراحی محصول یا خدمت و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد.این مقاله ضمن بررسی اجمالی بازار بیمه اتوموبیل و بیان مبانی نظری و مدل تحقیق، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسشنامه‌های تحقیق و آزمون فرضیات را ارائه کرده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.