Skip to main content
فهرست مقالات

علل توسعه نیافتگی و راهکارهای مناسب توسعه حرفه فروشندگی حضوری خدمات بیمه

نویسنده:

ISC (24 صفحه - از 3 تا 26)

کلیدواژه ها :

فروش حضوری ،ویژگیی‌های شخصیتی یا نقش شخصیت در کامیابی(تیپ‌های شخصیتی) ،رابطه انسانی یا پیوند با مشتریان ،شناخت محصول یا فراورده خدماتی ،راهها و شیوه‌های فروش ،استراتژی مشتری مداری

کلید واژه های ماشینی : حرفه فروشندگی حضوری خدمات بیمه، توسعه حرفه فروشندگی حضوری خدمات، بیمه، فروش، راهکارهای مناسب توسعه حرفه فروشندگی، توسعه حرفه فروش، صنعت بیمه، روش، شرکتهای بیمه، عدم توسعه حرفه فروشندگی حضوری

جمعیت انبوه ایران و ضرورت و بایستگی عرضه و ارائه خدمات بیمه‌ای و تأمین و امنیت‌ خاطر دادن به افراد جامعه،خانواده‌ها و بنیادهای اجتماعی و فرهنگی و بنگاههای گوناگون‌ اقتصادی،از یک سو،و کمبودها و کاستیها و نارسایی های سازمانی و مدیریتی موجود در راه‌ خدمت رسانی بیمه‌ای،از سوی دیگر،به صورت مسأله پیچیده ای در جامعه ما همچنان‌ مطرح است بیان همه علل و عوامل ناگستردگی بیمه و تأمین‌گری در کشور ما،پژوهشهای‌ متعدد و پر شماری می‌طلبد که صنعت بیمه،به‌ویژه مرکز نو پای تحقیقات بیمه مرکزی ایران‌ از آن غافل نیست باری،مسائل و مشکلها متعدد و متنوع‌اند و راه‌حل ها نیز در پایان«تفکر علمی»و پژوهشهای بنیادی یا کاربردی نهفته‌اند یکی از این مسائل،عدم توسعه حرفه‌ فروشندگی حضوری خدمات بیمه است که مورد توجه و تحقیق ما قرار گرفته است.به نظر می‌رسد اگر مسئوولان صنعت بیمه کشور و شبکه‌های فروش توجه و عنایت بیشتری به‌ توسعه حرفه فروشندگی حضوری داشته باشند.به کامیابی بیشتری در خدمت رسانی‌ بیمه‌ای خواهند رسید.در این مقاله علل توسعه نیافتگی این حرفه جست.جو شده است.با بهره‌گیری از روشهای علمی تحقیق و پژوهش(مسأله گزینی،گمانه زنی یا حدس علمی،تهیه‌ مدل نظری،آزمون مدل،استخراج نتیجه‌ها و یافته‌ها و ارائه راهکارهای مناسب)به‌ راه‌حل‌هایی رسیده‌ایم و پیشنهادهایی ارائه کرده‌ایم.

خلاصه ماشینی:

"«بسم الله الرحمن الرحیم» فهرست مطالب عنوان صفحه علل توسعه‌نیافتگی و راهکارهای مناسب توسعه حرفه فروشندگی حضوری خدمات بیمه 3 دکتر جانعلی محمود صالحی،حمید رضا رستمی نقش و جایگاه صنعت بیمه در کاهش خسارت ناشی از تصادفات رانندگی 27 دکتر علی دهقانی بررسی ویژگیها قابلیتها و دلایل موفقیت شرکتهای بیمه تعاونی در دهه اخیر 53 کامبیز پیکارجو اثر متغیرهای اقتصادی بر بیمه‌های باربری 77 رضوان آقا میرزایی نقش آموزش بیمه در دانشگاهها و مدارس عالی 97 محمد جعفر خزامی معرفی کتاب‌های بیمه‌ای 103 معرفی نشریه‌های بیمه‌ای‌105 چکیده پایان‌نامه‌های بیمه‌ای 109 چکیده انگلیسی مقاله‌هاعلل توسعه نیافتگی و راهکارهای مناسب توسعه حرفه فروشندگی حضوری خدمات بیمه دکتر جانعلی محمود صالحی‌1 حمید رضا رستمی‌2چکیده جمعیت انبوه ایران و ضرورت و بایستگی عرضه و ارائه خدمات بیمه‌ای و تأمین و امنیت‌ خاطر دادن به افراد جامعه،خانواده‌ها و بنیادهای اجتماعی و فرهنگی و بنگاههای گوناگون‌ اقتصادی،از یک سو،و کمبودها و کاستیها و نارسایی های سازمانی و مدیریتی موجود در راه‌ خدمت رسانی بیمه‌ای،از سوی دیگر،به صورت مسأله پیچیده ای در جامعه ما همچنان‌ مطرح است بیان همه علل و عوامل ناگستردگی بیمه و تأمین‌گری در کشور ما،پژوهشهای‌ متعدد و پر شماری می‌طلبد که صنعت بیمه،به‌ویژه مرکز نو پای تحقیقات بیمه مرکزی ایران‌ از آن غافل نیست باری،مسائل و مشکلها متعدد و متنوع‌اند و راه‌حل ها نیز در پایان«تفکر علمی»و پژوهشهای بنیادی یا کاربردی نهفته‌اند یکی از این مسائل،عدم توسعه حرفه‌ فروشندگی حضوری خدمات بیمه است که مورد توجه و تحقیق ما قرار گرفته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.