Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه های بیمه ای

نویسنده:

(4 صفحه - از 163 تا 166)

خلاصه ماشینی:

"همچنین نتایج حاصل از تحلیل آماری پرسشنامه‌ها نشان دهنده این است که در میان عناصر آمیخته بازاریابی، که شامل عنصر محصول/خدمت، شبکه توزیع، ترویج و تبلیغ، مدیریت فرایند تولید، قیمت، امکانات و دارایی‌های فیزیکی و پرسنل است، عنصر محصول/خدمت بیشترین تأثیر را بر رشد بازار بیمه‌های مسئولیت محصول دارد. برای آزمودن این 5 فرضیه، دانشجو پرسشنامه‌ای تهیه کرده است و اطلاعات حاصل از آن را با استفاده از شیوه آمار تحلیلی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است که در نتیجه، فرضیه اول و پنجم تأیید و فرضیه‌های دوم و سوم و چهارم رد شده‌اند. 3. ارائه راهکارهایی جهت افزایش فروش بیمه‌های مسئولیت، یوسف محمدی‌فر، استاد راهنما:دکتر احمد روستا(دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم اداری، 1380)این تحقیق با هدف بررسی بازار بیمه مسئولیت در ایران انجام گرفته است تا با شناسایی و تعیین علت‌های رشد اندک و تعیین عوامل تأثیرگذار بر فروش این بیمه‌ها، راهکارهای مناسب برای توسعه این رشته ارائه شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.