Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه های بیمه ای

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 163 تا 166)

کلید واژه های ماشینی : رشد بازار بیمه‌های مسئولیت محصول، بیمه‌های مسئولیت، بیمه مسئولیت موجب افزایش صادرات، افزایش فروش بیمه‌های مسئولیت، مسئولیت موجب افزایش صادرات غیرنفتی، بازار بیمه‌های مسئولیت محصول مؤثر، بیمه‌های مسئولیت موجب افزایش فروش، صادرات غیرنفتی، عوامل مؤثر بر رشد بازار، فروش بیمه‌های مسئولیت مؤثر

خلاصه ماشینی:

"همچنین نتایج حاصل از تحلیل آماری پرسشنامه‌ها نشان دهنده این است که در میان عناصر آمیخته بازاریابی، که شامل عنصر محصول/خدمت، شبکه توزیع، ترویج و تبلیغ، مدیریت فرایند تولید، قیمت، امکانات و دارایی‌های فیزیکی و پرسنل است، عنصر محصول/خدمت بیشترین تأثیر را بر رشد بازار بیمه‌های مسئولیت محصول دارد. برای آزمودن این 5 فرضیه، دانشجو پرسشنامه‌ای تهیه کرده است و اطلاعات حاصل از آن را با استفاده از شیوه آمار تحلیلی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است که در نتیجه، فرضیه اول و پنجم تأیید و فرضیه‌های دوم و سوم و چهارم رد شده‌اند. 3. ارائه راهکارهایی جهت افزایش فروش بیمه‌های مسئولیت، یوسف محمدی‌فر، استاد راهنما:دکتر احمد روستا(دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم اداری، 1380)این تحقیق با هدف بررسی بازار بیمه مسئولیت در ایران انجام گرفته است تا با شناسایی و تعیین علت‌های رشد اندک و تعیین عوامل تأثیرگذار بر فروش این بیمه‌ها، راهکارهای مناسب برای توسعه این رشته ارائه شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.