Skip to main content
فهرست مقالات

لزوم توجه به آموزش و فرایند آن در شرکت های بیمه

نویسنده: ؛

بهار 1381 - شماره 65 (22 صفحه - از 97 تا 118)

کلیدواژه ها : آموزش ،فرایند آموزش ،نیازسنجی آموزشی ،ارزشیابی آموزشی ،دوره آمورش ضمن خدمت ،اثربخشی ،رفتار سازمانی ،دانش شغلی ،رضایت شغلی

کلید واژه های ماشینی : شرکت‌های بیمه ،دوره‌های آموزشی ،ارزشیابی برنامه‌های آموزشی ،برنامه‌های آموزشی ،رفتار سازمانی ،هدف‌های آموزشی ،کارآموز ،نیازسنجی آموزشی ،دوره‌های آموزش ،شغلی ،دانش شغلی ،تعیین هدف‌های آموزشی ،نیازهای آموزشی ،روش آموزش ،روش‌های ارزشیابی ،فرایند آموزش ،اجرای برنامه‌های آموزشی ،افزایش دانش شغلی ،رضایت شغلی ،تعیین محتوای آموزش ،هدف‌های سازمانی ،محتوای آموزش ،مدیران و کارکنان ،فعالیت‌های آموزشی ،تعیین هدف‌های ،محتوای آموزشی ،فعالیت‌های یادگیری ،تعیین نیازهای آموزشی ،آموزش مدیریت ،آموزش کارکنان

در این مقاله، ضمن تعریف آموزش و ذکر اهمیت آن، فرایند آموزش و کارکردهای آن به صورت کاربردی-برای آشنایی مسئولان و سیاست‌گذاران آموزشی شرکت‌های بیمه- بررسی شده است.در پایان به منظور رسیدن به راهکارهایی برای بهبود وضعیت آموزشی و اثربخشی آن در شرکت‌های بیمه، خلاصه پژوهش انجام گرفته در زمینه اثربخشی دوره‌های آموزشی در یکی از شرکت‌های بیمه و پیشنهادهای لازم ارائه شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.