Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه های بیمه ای

نویسنده:

ISC (3 صفحه - از 197 تا 199)

کلید واژه های ماشینی : خریداران پوشش‌های بیمه بدنه اتوموبیل، رضایت‌مندی خریداران پوشش‌های بیمه بدنه، سطح رضایت‌مندی خریداران پوشش‌های بیمه، افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران پوشش‌های، بیمه، روش‌های افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، بررسی روش‌های افزایش سطح رضایت‌مندی، بیمه بدنه اتوموبیل در شهر، نرخ خدمات بیمه بدنه اتوموبیل، روش‌های افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران

خلاصه ماشینی: "1. بررسی روش‌های افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران پوشش‌های بیمه بدنه اتوموبیل و تأثیر آن بر توسعه این بیمه در شهر مشهد. در این تحقیق سعی شده است که روش‌های افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌گذاران با توجه به فرهنگ مشتری نوازی و مشتری مداری که در بازار پررقابت کنونی از ارکان اولیه سیاست‌های شرکت‌ها و شرکت‌های بیمه است، آزمون شود. کاهش نرخ خدمات بیمه بدنه اتوموبیل بر افزایش سطح رضایتمندی خریداران پوشش‌های بیمه بدنه اتوموبیل در شهر مشهد تأثیرگذار است. 3. بیمه‌گذاران شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، البرز و دانا در شهر مشهد از ارتقای‌ شاخصهای کیفیت ارائه خدمات روزامد در زمان صدور بیمه‌نامه بدنه اتوموبیل، رضایتمندی یکسانی ندارند. 5. ارتقای آگاهی مشتریان پوشش‌های بیمه بدنه اتوموبیل در مورد این رشته بیمه‌ای بر افزایش سطح رضایتمندی خریداران پوشش‌های بیمه بدنه اتوموبیل در شهر مشهد تأثیر می‌گذارد. 7. رضایتمندی خریداران پوشش‌های بیمه بدنه اتوموبیل بر سهم بازار شرکت‌های بیمه در شهر مشهد تأثیر می‌گذارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.