Skip to main content
فهرست مقالات

الگوی چند - عاملی اندازه گیری بهره وری سازمان های خدماتی

مصاحبه شونده: ؛

بهمن 1384 - شماره 69 (13 صفحه - از 4 تا 16)

کلیدواژه ها : نرخ بهره وری ،تجزیه و تحلیل سازمانی ،اندازه گیری ظرفیت / تعداد / میزان ،بهبود محصول ،صنایع خدماتی

کلید واژه های ماشینی : اندازه‌گیری بهره‌وری سازمان‌های خدماتی ،سنجش بهره‌وری سازمان‌های خدماتی ،بهره‌وری در بخش خدماتی ،بهره‌وری سازمان‌های خدماتی ،مقدار بهره‌وری شاخص‌های ایستا ،اندازه‌گیری بهره‌وری ،سازمان‌های خدماتی ،دروندادها ،بهره‌وری در سازمان‌های خدماتی ،مقدار بهره‌وری شاخص‌های پویا ،مقدار بهره‌وری شاخص‌های کلیدی ،مقدار بهره‌وری شاخص‌های ،شاخص پویای شاخص‌های کلی ،اندازه‌گیری بهره‌وری در سازمان‌های ،شاخص ایستای شاخص‌های کلی ،مقدار کل عامل بهره‌وری ،کلیدی ،سنجش بهره‌وری ،شاخص‌های جزیی کلیدی ،شاخص‌های کلیدی جزیی ،بهره‌وری در بخش ،شاخص بهره‌وری کل ،شاخص‌های کلی کلیدی ،دروندادها و بروندادها ،ایستا ،شاخص‌های بهره‌وری ،دروندادها به بروندادها ،الگوی چند ،بهره‌وری کل ،عاملی اندازه‌گیری

بحث و بررسی مفهوم بهره‌وری در بخش خدماتی و ارایه یک الگوی چند - عاملی ، برای سنجش بهره‌وری سازمانهای خدماتی. با بهره‌گیری از رویکرد مطالعه موردی ، یک سازمان خدماتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که خدمات مهندسی متعددی را به صنایع گوناگون ارایه می‌کند . این الگو به جای فعالیتهای مربوط به هر یک از قسمتهای سازمان ، بر اهداف و نتایج کلی آن تمرکز دارد . در این مطالعه موردی ، نشان داده شده که چگونه عوامل مختلفی همچون ایستا ،‌ پویا ، و توسعه‌ای می‌تواند برای محاسبه بهره‌وری کل یک سازمان مورد استفاده قرار گیرد...

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.