چکیده:
جهانی سازی آن چنان چهره کسب و کار دنیای معاصر را دگرگون کرده است که ساده اندیشی است اگر بپنداریم با روشهای قدیمی می توان بر چالش های آینده فایق شد . سرعت رقابت آن چنان بالاست و مسابقه آن چنان نفس گیر است که بسیاری از مدعیان دیروز در میان راه می مانند . در دنیای کسب و کار امروز هر روز شرکتهایی می میرند و روز دیگر نوظهوران جهانی متولد می شود . اما وقتی صنعت خاصی محکوم به فراموشی است آیا گزینه دیگری جز بالا بردن دستها به نشانه تسلیم وجود دارد ؟ ...
خلاصه ماشینی:
"اگرچه شرکت مذکور در ژوئیه سال 2004 از جایگاه شرکتی وابسته به بخشی از شرکتی به نام مرکز محصولات دیجیتال 4 L (به تصویر صفحه مراجعه شود) این مقاله ترجمه فصلی از کتاب در دست چاپ«صحنه بعدی نمایش جهانی»نوشته کینیچی اومایی است(*) کداک ارتقا پیدا کرد و هم زمان با آن مدیر عامل ژاپنی آن بر کنار و مدیری آمریکایی به جای او تعیین شد،اما در زمینه اجزا و سیستمهای الکترونیکی مصرفی برتری دارد.
در حال حاضر هیچ کتاب مقررات یا کتاب راهنمایی برای استفادهکنندگان از آن وجود ندارد، اقتصاد جهانی،پویا و تغییر پذیر،دگرگون خواهد شد،چه کسی به این حرف گوش خواهد داد که راز موفقیت در شکستهای متعدد است؟ یک شرکت موفق در اقتصاد جهانی پدیدهای جدید خواهد بود-و در واقع باید باشد-که به سنتهای گذشته چندان پایبند نیست.
این کشورها بسیار کوچکتر از چین،گرانتر و قدیمی هستند و دیوان سالاریهای 4 L یک شرکت موفق در اقتصاد جهانی باید انطباق پذیر باشد تا بتواند راهحلهایی برای مشکلات خود پیدا و پاسخ مسایل را از دیگران اقتباس کند.
یادگیری اشتباهات یکی از مهمترین مهارتهای شرکتها-و کسانی که آنها را دانشمندیس که در آمریکا کار میکند میتواند نتایج آزمایشهای خود را بلافاصله به همکارانش در اروپا و خاور دور منتقل کند این رویکرد که مهندسی هم زمان نامیده میشود در بین شرکتهای پیشرو پدیده غیر متارفی نیست شرکتها نباید از برداشتن گامهای متهورانه بترسند."