Skip to main content
فهرست مقالات

راهبردهای مقابله با کم هزینه

مترجم: ؛

بهمن 1385 - شماره 73 (12 صفحه - از 48 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : کم‌هزینه ،شرکت هواپیمایی ،آلدی ،شرکت‌های کم‌هزینه ،خطوط هواپیمایی ،خطوط هواپیمایی سنتی ،بازیگران کم‌هزینه ،پیشگام ،رقبای کم‌هزینه ،شرکت‌های پیشگام ،فروشگاه‌های آلدی ،عملیات کم‌هزینه ،هواپیمایی کم‌هزینه ،هواپیمایی سنتی ،رقبای سنتی ،هزینه‌های پایین ،پیشگامان بازار ،قیمت‌های پایین ،شرکت‌های تابعه کم‌هزینه ،فروش راه‌حل‌ها ،فروشگاه‌های زنجیره‌ای ،ارایه می‌دهند ،درصد از بازار ،سهم بازار ،کاستن از قیمت‌ها ،جنگ قیمت‌ها ،کم‌هزینه محصولات ،ارایه می‌کنند ،رقبای جدید ،محصولات و خدمات

بارها از تاثیرات جهانی سازی و ادغام بازارها سخن گفته اند آن گونه که دیگر جهانی سازی به واژه ای تکراری مبدل شده است . تحولات جدید اقتصاد جهانی و سندرم محصولات ارزان قیمت جایگاه اقتدار بازیگران گذشته را با خطر مواجه کرده است . نیروی کار ارزان و استفاده از فناوری های نوین و مهمتر از همه نوآوری که معجزه کارآفرینان عصر ماست هر روز بیش از گذشته جای بازیگران با سابقه را تنگ می کند . نویسنده در این مقاله می کوشد راه هایی برای مقابله با این رقبای جدید که با نام رقبای کم هزینه شناخته می شوند ، ارائه دهد ...

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.