Skip to main content
فهرست مقالات

حسین بهرامیان به روایت حسین بهرامیان

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : مجسمه ،آتلیه‌ی مولاژ موزه‌ی لوور ،آتلیه مولاژ ،لوور ،موزه‌ی ،مجموعه موزه‌های ملی فرانسه ،تصویر ،موزه‌ی لوور ،مجسمه‌سازی ،هنری ،کار در آتلیه مولاژ ،آتلیه‌ی مولاژ در موزه ،بخش تجاری آتلیه‌ی مولاژ ،ابداع ،دور ،پازل سه‌بعدی ،مهارت ،طرح ،مجسمه‌ساز حرفه‌ای در موزه‌ی لوور ،آتلیه مولاژ و ترمیم آثار ،حفظ کیفیت مولاژ ،کیفیت ،روحی ،پرونده‌ی ،فعالیتم در موزه‌ی لوور ،بازتولید آثار هنری ،بخش مولاژ در مجموعه ،پازل سه‌بعدی به کار ،فعالیت ،اصلی

خلاصه ماشینی:

"آن فرد منم، همان که با ایده‌ها و تجربه‌ها و شور آفریدن به میدان آمد، و نیز-گفته‌اند که در مجسمه‌سازی مهارت و دانایی دارد، ابداع و اختراع هم کرده است، پیشنهاد و توصیه هم دارد، همراه با انتقاد طی این 12 سال، انتقادهایش هم در چارچوب ضوابط موزه‌ی لوور بود(مجموعه موزه‌های ملی فرانسه-بخش مولاژ): هدف‌های هنری، ملی، اقتصادی، آموزشی و... استنباطش از حرفه‌ی مجسمه‌سازی منطبق با همان اصول مطرح در موزه بود:«یافتن راه‌حل تکنیکی مناسب همراه با مهارت در به کارگیری روش‌های نو، استفاده از مصالح جدید، حفظ اصالت در آثار اصلی، برخورداری از مهارت کیفی و وفاداری به نمونه‌های اصلی، دقت کافی در ساختن نمونه‌های بدل(بازتولید)، صیانت از وجهه شایسته مجموعه موزه‌های ملی، کوشش در رشد و توسعه‌ی کیفی و نیز کمی در زمینه‌ی بازتولید، حداقل زمان و هزینه، نهایت کیفیت. 1993:تقاضا برای کار نیمه‌وقت، علت درواقع شرایط نامساعد در محیط کار و دشواری‌هایی بود که برای انجام طرح‌هایم ایجاد کرده بودند، از جمله:اشکال‌تراشی در پروژه نوار قالب‌گیری(سال 1994)، ممانعت از کار در آتلیه مولاژ، بعد هم اخراجم از این بخش(1995)، در همین سال، ممانعت از مولاژهای ترمیمی، تهمت استفاده‌ی غلط از وسایل کار و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.